שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מודל ייחוס  – attribution 
הוא למעשה הדרך שלנו כמשווקים לדעת/להבין, במהלך של פרסום ממומן בעיקר, כמה זמן בציר הזמן שהקמפיין רץ לקח ללקוח לעשות את הפעולה שרציתי שהוא יעשה. 
למשל:
אם אני מפרסם עמוד נחיתה שמתקשר
“פנינת הנדל”ן היקרתית בחדרה בהצעה חד פעמית לפונים תוך 24 שעות בלבד”

במודל הייחוס הקלאסי 28 ימים, 
אנחנו נוכל לראות ממש בציר זמן מהיום הראשון עד היום ה-28 מתי הגולשים עשו את הפעולה שרציתי שהם יעשו, נניח להשאיר פרטים בטופס. 

דבר נוסף ונפלא שיש לנו בפלטפורמות קידום הוא
Attribution Window Credit
מה זה אומר? 
נניח פרסמו בגוגל מודעות ברשת החיפוש, כאשר אנו נרצה להגדיר “המרה” = פעולה שאנחנו רוצים שתקרה בעקבות הפרסום. 
אנחנו יכולים להגיד לגוגל שתיתן קרדיט למודעה פרסומית בטווח זמנים של 7 ימים או יום אחד. 

מה שאומר זה שאם גולש חיפש בגוגל “דירות להשקעה בחדרה”
נכנס למודעה שלנו ופעם הראשונה לא המיר (לא השאיר לנו פרטים והפך למתעניין) 
אז המערכת של גוגל תיתן לו לאותו גולש שגוגל יודעת לשמור את פרטי הדפדפן שלו על ישי שם ייחודי שנקרא CID (client id) שיש לכל אחד מאיתנו כאשר הוא גולש בגוגל
קרדיט עד 7 ימים, מה שאומר שאם הוא הגיע לעמוד נחיתה שלנו בדרך אחרת, נניח דרך עמוד הפייסבוק שלנו בטווח הימים הזה, במערכת הפרסום של גוגל Google Ads 
אנחנו נראה המרה אחת. 
לסיכום: מודל ייחוס בכל הפלטפורמות יכול להועיל לנו מאוד בניתוח של הקמפיינים שלנו ולהבין כמה הם היו אפקטיביים בטווח הארוך. 
השתמשו בקמפיינים שלכם בחוכמה. 

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה עכשיו עם אנשים שאכפת לכם מהם.

עוד כותרות:

מחקר אווטר איך עושים אותו נכון?

רוצים לשייף את יכולות השיווק בפייסבוק? לייצר יותר לידים בפחות כסף?

No more posts to show

רוצה להגיע ללקוחת חדשים בצורה עקבית כל חודש מחדש?

השאירו פרטים בטופס וקבלו מאיתנו תוכנית אסטרטגית חינם (גם אם לא תהיו לקוחות שלנו)

מפצחים את האתגרים בעסק יחד

WhatsApp WhatsApp

עוד צעד אחד בלבד..

כמעט סיימת 90%

שאלו אותי
כל

שאלה

מה נראה לך הדבר "האחד" שמעקב אותך כרגע מלהכניס לקוחות חדשים לעסק?

רוצה לקבל את ההדרכה הכי חמה לקידום ממומן בפייסבוק ל-2021-2022?

Win Win Service

מודל פורץ דרך בשיווק לעסקים

שלמו עבור תוצאות בלבד

נמאס לכם לשלם ולא לקבל תוצאות? במודל החדשני שלנו אתם משלמים רק על התוצאות שאתם מקבלים. 
מה זה אומר? ייצרנו לכם החודש 100 לידים? אנחנו נגבה עמלה קטנה עבור כל ליד שהצלחנו לייצר לכם. אם לא יצרנו לכם לידים? לא שילמתם!

אתר זה משתמש בעוגיות לחווית גלישה מיטבית, אנא אשרו שימוש.

השאירו פרטים עכשיו ונגיש לכם תוכנית לשיווק העסק ללא שום עלות.

הצלחת!

עכשיו, כדי להצליח היום בשיווק ממומן בפייסבוק, יש כמה טעויות קריטיות שאתה אולי לא יודע עליהם, שרוב המפרסמים עושים. כתבתי עבורך מדריך שיילמד אותך מה הם: "7 הטעויות השטניות שאסור לעשות בפייסבוק"

דילוג לתוכן