שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אילו שיטות קניה ישנן בפייסבוק?

שיטות הקניה בפייסבוק הם סה”כ שתי מטודות שעל פיהן אנו משלמים לפייסבוק ואני ארחיב כאן על שניהן. 
כמו כן חשוב להבין ששתי שיטות אלו שונות בתכלית האחת מן השניה ויש להיזהר שבורים את שיטת הקניה : Reach&frequency.

1. Auction

שיטת המכירה הפומבית – שיטה זו היא השיטה העתיקה בעולם, שבסיסה כאמור היא מכירה פומבית, דמיינו שאתם נמצאים במוזיאון וישנה גלריה יפייפיה זה מציגים תמונות מיוחדות למכירה, המכירה הולכת בזה שמי שמנהל אותה מציע מחיר התחלתי, ונותן לקהל להתחיל לעלות הצעות. המרבה במחיר הוא תמיד הזוכה. גם כאן. ככל שהביד שלכם יהיה יותר גדול, ככה המודעות שלכם יופיעו לפני המתחרים שלכם. 

אבל, שמדובר במכירה פומבית בפייסבוק, נכנסים עוד שיקולים לאלגוריתם לדרג אתכם, כמו: איכות התוכן, איכות דף הנחיתה, זמני טעינה וכדומה. חשוב להבין, אם לא תהיינה קורולציה מלאה בין הפוסט לעמוד שהפניתם אליו את הגולש, אתם תקבלו ציון נמוך, מה שיוביל להתייקרות התנועה במקרה הזה ה-CPM שזו העלות פר אלף חשיפות, שזהו מודל העסק הפרסומי של פייסבוק. כל סוג של קמפיין מבוסס לפי מודל זה ונקבע לפיו מחיר הקליק שתשלמו, ובסוף מחיר הליד. לכן שאתם מתחילים בכלל לפרסם רצוי ללמוד איך לפרסם בפייסבוק. ולשמור על החוקים הנ”ל.

2. Reach&Frequency

מודל זה הוא מודל של קניה מראש של כמו קהל יעד מסויימת, המלצה שלי להשתמש במודל זה: אם אתם חברה מאוד גדול שמתקרבת לסדרי גודל של אדידס, ריבוק וכו’, שכן חברות אלו יכולות להרשות לעצמם “לשרוף” תקציבים שלמי רק על חשיפות. ואם אין לכם 100,000 ₪ או יותר לשים על סוג קניה שכזה עדיף שתלכו על האופציה הראשונה הנ”ל. 
אז מה זה בעצם מודל הקניה הזה? 
פשוט. אתם אומרים לפייסבוק כמה כסף אתם רוצים להשקיע, מה התדירות (Frequency) שאתם רוצים שהפוסט שלכם ייחשף לגולש, ובכמה זמן, נניח שבוע..
ופייסבוק תתן לכם מדגם של מה התוצאות שאתם עלולים לקבל, כמו כמות הגולשים (Reach) ובאיזו תדירות (Frequency) מכאן השם של המודל. 
זו למעשה קניה תחרותית מאוד, אבל אתם יודעים בדיוק אתם הולכים לקבל, פייסבוק לא יסטו מזה במיל. 
אם המטרה שלכם היא לא חשיפות רק? פשוט אל תשתמשו במנגנון זה, כל טעות הכי קטנה, וביטול ההזמנה יכולה לעלות לכם בפסילות חשבון. 

אוטומציות

איך להגיע ללקוח החלומות בעזרת AI

אם עד היום הייתם צריכים לעבור “דלת דלת” בעולם הדיגיטלי כדי להגיע ללקוחות שלכם, זאת אומרת לבקר בלינקדאין, פייסבוק, לחפש בגוגל אחר כתובת מייל של

קרא עוד »
על פייסבוק

איך מתזמנים סטורי בפייסבוק ואינסטגרם

https://www.youtube.com/watch?v=vwcxd9jEOlg פייסבוק שחררה לאחרונה את האפשרות לתזמן סטורי בפייסבוק + אינסטגרם, הדבר הזה בלבד עשה סערה בעיקר אצל מנהלי הסושיאל בעולם השיווק הדיגיטלי, ובעיקר לכאלו

קרא עוד »
No more posts to show

רוצה להגיע ללקוחת חדשים בצורה עקבית כל חודש מחדש?

השאירו פרטים בטופס וקבלו מאיתנו תוכנית אסטרטגית חינם (גם אם לא תהיו לקוחות שלנו)

מפצחים את האתגרים בעסק יחד

WhatsApp WhatsApp

עוד צעד אחד בלבד..

כמעט סיימת 90%

שאלו אותי
כל

שאלה

מה נראה לך הדבר "האחד" שמעקב אותך כרגע מלהכניס לקוחות חדשים לעסק?

רוצה לקבל את ההדרכה הכי חמה לקידום ממומן בפייסבוק ל-2021-2022?

Win Win Service

מודל פורץ דרך בשיווק לעסקים

שלמו עבור תוצאות בלבד

נמאס לכם לשלם ולא לקבל תוצאות? במודל החדשני שלנו אתם משלמים רק על התוצאות שאתם מקבלים. 
מה זה אומר? ייצרנו לכם החודש 100 לידים? אנחנו נגבה עמלה קטנה עבור כל ליד שהצלחנו לייצר לכם. אם לא יצרנו לכם לידים? לא שילמתם!

אתר זה משתמש בעוגיות לחווית גלישה מיטבית, אנא אשרו שימוש.

השאירו פרטים עכשיו ונגיש לכם תוכנית לשיווק העסק ללא שום עלות.

הצלחת!

עכשיו, כדי להצליח היום בשיווק ממומן בפייסבוק, יש כמה טעויות קריטיות שאתה אולי לא יודע עליהם, שרוב המפרסמים עושים. כתבתי עבורך מדריך שיילמד אותך מה הם: "7 הטעויות השטניות שאסור לעשות בפייסבוק"

דילוג לתוכן