שיטות המכירה השונות בפייסבוק

איך תייצרו קמפיינים חכמים יותר? כאלה שתיינו לכם אפשרות לעשות תוכנית שנתית לקמפיינים שלכם?

שיטת הבידינג בפייסבוק, מתאימה לכל סוג קמפיין שתרצו לייצר, הדבר ניכר בכך, שפייסבוק למעשה מעבירה את השליטה לידיים שלכם (כמה שאפשר), ובכך אתם תוכלו לשלוט על העלויות של הלידים/מכירות שלכם. 
מה זה אומר לשלוט על העלויות שלכם? 

טוב זה לא אומר בדיוק שפייסבוק היא “מלאך” שרוצה שתשלמו לה כמה שאתם רוצים, פייסבוק רוצה להרוויח וכמה שיותר. 
אבל… בעזרת 3 שיטות הבידינג האלה תוכלו לייצר קמפיינים שאתם יודעים פחות או יותר מה הולכת להיות התוצאה הסופית, לשלוט בהוצאות שלכם, ואת היכולות לעשות תכנון תקציב חודשי/שנתי ולדעת לאיזה כמות תוצאות לצפות ובאיזה תקציב. 

אז בואו נכיר את שלושת סוגי המכירה הפומבית.

1. Lowest Cost 
אסטרטגיה זו הינה דיפולט (Default) מה אומר האסטרטגיה הזו בעצם?
אנחנו (פייסבוק) ננסה להשיג לך את מירב התוצאות במחיר הנמוך ביותר, אבל אתה (המפרסם) אין לך שליטה על התוצאות, כי למעשה אתה לא מגביל אותנו מה הבנצ’מרק שלך לתוצאות.
ברוב המקרים אני מוכרח להגיד לכם שזו האופציה המועדפת עליי, כי זה באמת יודע להביא אחרי סיום הלמידה של פייסבוק (תהליך למידה הוא התהליך שפייסבוק מנסה לזהות אילו גולשים הם אלו שמבצעים פעולות באתר שלכם)
ולאחר שהיא מסיימת ללמוד התואצות יכולות להיות פנטסטיות.  
2. Cost Cap
באסטרטגיה זו אתם נותנים לפייסבוק בנצ’מרק משמע רף עליון שאתם מוכנים לשלם על תוצאה (נגיד לידים)
באסטרטגיה זו יכול להיות שאם תשימו מחיר “לא הגיוני” משמע שם ליד ממוצא נגיד בתחום תיירות עולה לכל המפרסמים שמתחרים איתכם על אותו קהל נגיד 30 ש”ח לליד, אבל אתם שמתם 15 שקלים (50% פחות) 
פייסבוק תריץ את המודעות שלכם פחות על אותו קהל יעד (משמע שאת המתחרים שלכם יראו קודם לכן)
כדי להגיע למחיר שאתם רוצים, אז כאן השיקול הוא לגמרי שלכם, הרצון למחיר הנמוך ביותר או הרצון לכמו הגדולה ביותר של לידים. 
3. Bid Cap 
באסטרטגיה זו (המומלצת ביותר להגבלות הלו) אתם למעשה לא קובעים את המחיר לליד שאתם רוצים להגיע אליו, אלא אתם אומרים לפייסבוק כאן תשמור לי על המחיר ביד שלי, נגיד 30 שקל, ועדיין תקבלו בסוג אסטרטגיה זו את נפח ההופעות הראוי לו בהתאם לתקציב ששמתם מבלי שזה ייפגע לכם בתחרות מול המתחרים שלכם באותו התקציב, לכם כדי להגיע לתוצאות שאתם רוצים ומבלי להתפשר על התחרות זו האסטרטגיה שאני ממליץ עליה.  
4. Target Cost
כמו שאתם יכולים לראות בתמונה, בסוג אסטרטגיה זו אתם למעשה “מגבילים” את פייסבוק לחפש לכם תוצאות שיניבו לכם רק את המחיר ששמתם לה. מבלי להתייחס לבידינג, כמות תנועה וכד’ אסטרטגיה זו אומנם תשמור על מחיר היעד שהצבתם לפייסבוק. אבל באשר לתוצאות? לא בטוח שזה יספק אתכם. 

לסיכום:

אני באופן אישי ממליץ תמיד להתחיל ב -Lowest Cost ולראות מה אתם מצליחים לייצר, כמובן שכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, אתם צריכים לייצר קמפיינים חכמים, לאחר שעשיתם מחקר קהל יעד כמו שצריך, התאמתם קופי מנצח, ותמונה שאי אפשר להתעלם ממנה. השילוש הקדוש הזה יעזור לכם להשיג מהקמפיינים שלכם הרבה יותר לידים/מכירות וכל תוצאה שתרצו להשיג. 
אם אתם חנות איקומרס נפלא! תשמשו במה שלמדתם כאן היום כדי ליישם את על החנות שלכם .

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה עכשיו עם כל מי שאתם חושבים שהיא תועיל לו.

**הפניית בעל עסק אלינו דרך כתבה זו תזכה את בעל העסק בקמפיין לחודש במתנה!

איך עושים מחקר אווטר?

מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות

קרא עוד »

הקרב על המח

הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של

קרא עוד »

פייסבוק משיקה את facebook suite

פייסבוק משיקה את facebook business suite הכלי שמאחד בתוכו את כל כלי הניהול והניתוח של פייסבוק ואינסטגרם מה זה פייסבוק suite ומזה זה שונה משאר

קרא עוד »

רוצים לייצר לידים לעסק?

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם

איך עושים מחקר אווטר?

מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות

קרא עוד »

הקרב על המח

הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של

קרא עוד »

פייסבוק משיקה את facebook suite

פייסבוק משיקה את facebook business suite הכלי שמאחד בתוכו את כל כלי הניהול והניתוח של פייסבוק ואינסטגרם מה זה פייסבוק suite ומזה זה שונה משאר

קרא עוד »

מה אסור לעשות במודעות פייסבוק

כך תמנעו מפסילה של מודעות ואפילו חשבון המודעות שלכם בפייסבוק רוב המפרסמים יודעים למה המודעות שלהם נפסלות, אבל ניתן ליצור על פייסבוק “רושם טוב” בכך

קרא עוד »
על פייסבוק

מהן שיטות המכירה בפייסבוק

שיטות המכירה השונות בפייסבוק איך תייצרו קמפיינים חכמים יותר? כאלה שתיינו לכם אפשרות לעשות תוכנית שנתית לקמפיינים שלכם? שיטת הבידינג בפייסבוק, מתאימה לכל סוג קמפיין

קרא עוד »
יוטיוב

צפייה ביוטיוב ללא פרסומות

רוצים לצפות ביוטיוב בלי פרסומות? טוב יוטיוב היא מערכת חכמה (ברוב הזמן) אבל לאחרונה התגלתה פרצה קטנה שגורמת לאנשים לצפות בסרטונים שלה ללא פרסומות ומבלי

קרא עוד »

קמפיין אימייל באפליקציית פייסבוק

פייסבוק מאפשר שליחת קמפיינים אימיילים דרך אפליקציית הדפים שלה Facebook Pages App לינקדאין הוסיפה פיצרים חדשים לצביעת הקהלים ושימוש ברימרקטינג. פייסבוק: נראה כי למשתמשים מסויימים

קרא עוד »
כלים חינמיים לשיווק דיגיטלי

מקורות חינמיים לתמונות וווידאו

מקורות חינמיים לתמונות שאתם חייבים להכיר. בין אם אתם מעצבים או בין אם אתם עושים קמפיינים בפייסבוק, אתם חייבים להכיר את כל המקורות הפופולריים להורדת תמונות

קרא עוד »
על פייסבוק

מהי מכירה פומבית בפייסבוק Auction?

אילו שיטות קניה ישנן בפייסבוק? שיטות הקניה בפייסבוק הם סה”כ שתי מטודות שעל פיהן אנו משלמים לפייסבוק ואני ארחיב כאן על שניהן. כמו כן חשוב להבין

קרא עוד »
אוטומציות

מהו תהליך אוטומציה

מהו תהליך אוטומציה, ואיך אתם כבעלי עסקים יכולים לחסוך 2-3 עובדים על ידי יצירת תהליכים אוטומטיים בעסק. תהליכי אוטומציה הם תהליכים ברמות קושי שונות ומתחלקות

קרא עוד »
צ'אט בוט

צ’אט בוט מסנג’ר בניית בוט בחינם

בניית בוט מסנג’ר בעזרת צ’אטפיול (Chatfuel) ובחינם מהם בוטים ואיך אנחנו בונים בוט ב-2020? בוטים הם למעשה שירות המאפשר שיחה באמצעות טכנולוגיית AI (תוכנת בינה

קרא עוד »
על פייסבוק

המוסד – נוסח פייסבוק

הנה אתה! גם שאתה לא בפייסבוק….. כיצד פייסבוק עוקבת אחרי ךמארק צוקרברג נראה לא נוח לענות על שאלות כיצד פייסבוק עוקבת אחריך כשאתה לא בפייסבוק.

קרא עוד »
כלים חינמיים לשיווק דיגיטלי

שידורי פייסבוק לייב ויוטיוב

באמצעות התוכנה הזו אתם תוכלו להנגיש שידורים חיים, מתוזמנים לגולשים שלכם, להכניס את הקישורים המתוזמנים לשיווק במיילים, שלכם ועוד, אכן זה כלי מעולה ואף כלי

קרא עוד »
קידום בפייסבוק

קהלים דומים

מה זה קהלי לוקאלייק (LookAlike) בפייסבוק בכלל? אז קהלים פייסבוק לוקאלייק אלו למעשה קהלים שמבוססים על קהל בסיס, שאותו ניתן לבנות מתוך מערכת הפרסום של

קרא עוד »