ראשי » מה אסור לעשות במודעות פייסבוק
כך תמנעו מפסילה של מודעות ואפילו חשבון המודעות שלכם בפייסבוק
-
גיל ספיר
- אוגוסט 5, 2020

רוב המפרסמים יודעים למה המודעות שלהם נפסלות, אבל ניתן ליצור על פייסבוק "רושם טוב" בכך שלא ניפול על "טעויות" כאלה ואחרות?
פייסבוק לא מושלמת! דה! יש בה המון באגים, היא חוסמת לפעמים בטעות פאטלית חשבונות על ימין ועל שמאל, אבל עדיין פייסבוק כאן כדי להישאר, והיא עדיין הכלי ליצירת לידים הכי טוב היום בשוק.
אז מאילו דברים עלינו להימנע כאשר אנחנו מפרסמים מודעות בפייסבוק.
1. סמים – לא עלה ירוק ולא נעליים, פייסבוק לא מרשה לפרסם מוצרים שקשורים לצריכת סמים קלים-קשים.
2. אלכוהול – סורי לכל מי שמוכר כאן שתיה חריפה, אבל מודעות ממומנות אתם לא תוכלו לפרסם במערכת הפרסום.
3. נשק – דה…
4. סקס – לא פורנו, אבל חשבת אי פעם לפרסם “צעצועים” לא תוכלו לעשות זאת.
5. גוף חשוף – הרבה מאיתנו רוצים לפרסם מוצרי ספורט, תוספי תזונה וכד’ שמשתמשים באתלטים כאלה ואחרים, אבל לרוב אם רואים את הבטן או החזה של הגבר או הבחורה בצורה פרובוקטיבית, המודעה שלכם לא תאושר.
6. פחד – אם אי פעם רציתם ליצור “פחד” על ידי שימוש בתמונות שמושכות את העיניים של הגולשים, תמונות של גולגלות, רובוטים מ-“שליחות קטלנית” דברים עתידניים, שעלולים “חס וחלילה” להפחיד גולש שגולל בפיד, גם מודעות מסוג זה יפסלו לכם.
7. גזענות – לא צריך להוסיף יותר מדי, פשוט אל תכתבו דברים שקשורים לגזע מסויים.
8. תרופות – לרוקחים שבינכם, אין לפרסם מודעות הקשורות לתוספי תזונה, תרופות “פלא” כאלה ואחרות.
9. ייחוס אישי – אל תניחו הנחות על הגולשים שלכם כמו: “אנחנו יודעים שאת צריכה להוריד במשקל כי…”
“אתם חייבים להשתמש בכלי הזה” “אם יש לכם בעיות בבנק, אנחנו ניתן לכם את הפתרון שאתם צריכים”
אל תניחו הנחות ופייסבוק לא תפסול לכם את המודעות.
10. הבטחות שווא – אל תבטיחו במודעה שאתם הולכים לשנות את החיים של הגולשים במהירות בזק, אל תבטיחו הבטחות כמו:
“השאר פרטים עכשיו ותקבל מילון דולר לחשבון תוך 3 שעות”
פייסבוק רואה מפרסמים כאלה כעסקי פירמידה שנועדו לפגוע בגולשים שלה, לכם היא תפסול אתכם בלי למצמץ.
11. הימורים – משחקי הימורים, קזינו, קרבות תרנגולות(למקסיקנים שבינכם), כל זה אסור לפרסם בפייסבוק.
גיל קראתי את כל מה שרשמת ועדיין נפסלה לי המודעה, מה לעשות.
כאן תוכלו לבדוק מה הסיבה שנפסלה לכם המודעה.
הכנסו ל- Account Quality

כאן תוכלו לראות את הסיבה לפסילה, בדוגמא זו תוכלו לראות כי היא נפסלה תחת Personal Attributes

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה עכשיו עם כל מי שאתם חושבים שהיא תועיל לו.
רוצים קמפיין מתנה לחודש שלם? לחצו כאן>>
משפך הדלתות
משפך שיווק לחנויות אתרי תדמית ועוד. משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים
מהו מודל ייחוס ואיך הוא עוזר לנו למדוד תוצאות
מודל ייחוס בשיווק דיגיטלי ואיך הוא עוזר לנו לעשות אופטימיזציה מודל ייחוס – attribution הוא למעשה הדרך שלנו כמשווקים לדעת/להבין, במהלך של פרסום ממומן בעיקר, כמה
שינוי במודל הייחוס החדש של פייסבוק
ברוכה הבאה IOS14 העדכון האחרון של אפל של גרסת ה- IOS 14 גרמה לפייסבוק להזיע קצת לשון המעטה (וקצת צחוק)השינוי הזה גרם לפייסבוק לשנות את
אינסטגרם הולכות לפרסם דשבורד חדש
דש בורד חדש למקצונים באינסטגרם אינסטגרם ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר עבור אנשים לשתף את התשוקות שלהם ולגלות. עבור חלק, לכידת תוכן שנראה
פייסבוק הולכת למזג את כל פלטפורמות ההודעות שלה
פייסבוק ממזגת את פלטפורומות ההודעות שלה, מסנג’ר + אינסטגרם, ובעתיד הקרוב אפילו את ווצאפ. אז מה פייסבוק הולכת לעשות בעתיד הקרוב? היא הולכת לעשות את
איך עושים מחקר אווטר?
מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות
הקרב על המח
הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של
רוצים לייצר לידים לעסק?
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם
משפך הדלתות
משפך שיווק לחנויות אתרי תדמית ועוד. משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים
מהו מודל ייחוס ואיך הוא עוזר לנו למדוד תוצאות
מודל ייחוס בשיווק דיגיטלי ואיך הוא עוזר לנו לעשות אופטימיזציה מודל ייחוס – attribution הוא למעשה הדרך שלנו כמשווקים לדעת/להבין, במהלך של פרסום ממומן בעיקר, כמה
שינוי במודל הייחוס החדש של פייסבוק
ברוכה הבאה IOS14 העדכון האחרון של אפל של גרסת ה- IOS 14 גרמה לפייסבוק להזיע קצת לשון המעטה (וקצת צחוק)השינוי הזה גרם לפייסבוק לשנות את
אינסטגרם הולכות לפרסם דשבורד חדש
דש בורד חדש למקצונים באינסטגרם אינסטגרם ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר עבור אנשים לשתף את התשוקות שלהם ולגלות. עבור חלק, לכידת תוכן שנראה
פייסבוק הולכת למזג את כל פלטפורמות ההודעות שלה
פייסבוק ממזגת את פלטפורומות ההודעות שלה, מסנג’ר + אינסטגרם, ובעתיד הקרוב אפילו את ווצאפ. אז מה פייסבוק הולכת לעשות בעתיד הקרוב? היא הולכת לעשות את
איך עושים מחקר אווטר?
מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות
הקרב על המח
הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של
מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן
3 ההבדלים העיקריים בין קידום אורגני לממומן. אז בואו נדבר קודם כל קצת על הפרדיגמות המוכרות בשוק בכל הקשור לקידום ממומן וקידום אורגני. ואיך כל
פייסבוק מסירה את ההגבלה בכמות הטקסט בתמונות למפרסמים
פייסבוק מסירה את ההגבלה על כמות הטקסט בתמונות, איך זה יעזור לנו? לא בטוח שיותר מדי…. עד כה הייתה למפרסמים אפשרות אחת לפרסם טקסט על
פייסבוק משיקה את facebook suite
פייסבוק משיקה את facebook business suite הכלי שמאחד בתוכו את כל כלי הניהול והניתוח של פייסבוק ואינסטגרם מה זה פייסבוק suite ומזה זה שונה משאר
מה אסור לעשות במודעות פייסבוק
כך תמנעו מפסילה של מודעות ואפילו חשבון המודעות שלכם בפייסבוק רוב המפרסמים יודעים למה המודעות שלהם נפסלות, אבל ניתן ליצור על פייסבוק “רושם טוב” בכך

מהן שיטות המכירה בפייסבוק
שיטות המכירה השונות בפייסבוק איך תייצרו קמפיינים חכמים יותר? כאלה שתיינו לכם אפשרות לעשות תוכנית שנתית לקמפיינים שלכם? שיטת הבידינג בפייסבוק, מתאימה לכל סוג קמפיין

עדכון אלגוריתם חדש בפייסבוק
עדכון אלגוריתם חדש בפייסבוק ניוז פיד פייסבוק מכריזה על עדכון אלגוריתם – עדכוני חדשות ה – News Feed , כדי לשים דגש רב יותר על

צפייה ביוטיוב ללא פרסומות
רוצים לצפות ביוטיוב בלי פרסומות? טוב יוטיוב היא מערכת חכמה (ברוב הזמן) אבל לאחרונה התגלתה פרצה קטנה שגורמת לאנשים לצפות בסרטונים שלה ללא פרסומות ומבלי
קמפיין אימייל באפליקציית פייסבוק
פייסבוק מאפשר שליחת קמפיינים אימיילים דרך אפליקציית הדפים שלה Facebook Pages App לינקדאין הוסיפה פיצרים חדשים לצביעת הקהלים ושימוש ברימרקטינג. פייסבוק: נראה כי למשתמשים מסויימים

מקורות חינמיים לתמונות וווידאו
מקורות חינמיים לתמונות שאתם חייבים להכיר. בין אם אתם מעצבים או בין אם אתם עושים קמפיינים בפייסבוק, אתם חייבים להכיר את כל המקורות הפופולריים להורדת תמונות

מהי מכירה פומבית בפייסבוק Auction?
אילו שיטות קניה ישנן בפייסבוק? שיטות הקניה בפייסבוק הם סה”כ שתי מטודות שעל פיהן אנו משלמים לפייסבוק ואני ארחיב כאן על שניהן. כמו כן חשוב להבין

איך עושים קמפיין טופס לידים בפייסבוק?
אז איך עושים קמפיין טופס לידים בפייסבוק ומעודכן ל-2020? טופס לידים הוא אמצעי שפייסבוק נותנת לנו בתוך מערכת הפרסום, כדי שלא נוציא גולשים מהאפליקציה אל

מהו תהליך אוטומציה
מהו תהליך אוטומציה, ואיך אתם כבעלי עסקים יכולים לחסוך 2-3 עובדים על ידי יצירת תהליכים אוטומטיים בעסק. תהליכי אוטומציה הם תהליכים ברמות קושי שונות ומתחלקות

21 כלים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר ב-2020
21 כלים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר ב-2020 מה הם בכלל כלים קידום אתרים או בשם האוניברסלי SEO שזה קיצור של: Search Engine Optimization טוב,

צ’אט בוט מסנג’ר בניית בוט בחינם
בניית בוט מסנג’ר בעזרת צ’אטפיול (Chatfuel) ובחינם מהם בוטים ואיך אנחנו בונים בוט ב-2020? בוטים הם למעשה שירות המאפשר שיחה באמצעות טכנולוגיית AI (תוכנת בינה

10 כלים חינמיים לקידום העסק שאתם חייבים להכיר
10 הכלים החינמיים לקידום העסק שלכם. כלי יצירת תוכן: 1. קאנבה – (canva) קאנבה הוא אתר תוכן חינמי עם אפשרויות פרימיום, שנותן לכם גישה ליצירת באנרים

למה חייבים לפרסם בפייסבוק 3 סיבות עיקריות
1.כמות המשתמשים גדלה בכל יום. כאשר חברות כמו גוגל טוויטר ופייסבוק, שוות יחדיו בערך 5.5 טריליון דולר (אמיתי), לא מפתיע שרוב העולם מפרסמות, בפלטפורמות הללו,

המוסד – נוסח פייסבוק
הנה אתה! גם שאתה לא בפייסבוק….. כיצד פייסבוק עוקבת אחרי ךמארק צוקרברג נראה לא נוח לענות על שאלות כיצד פייסבוק עוקבת אחריך כשאתה לא בפייסבוק.

שידורי פייסבוק לייב ויוטיוב
באמצעות התוכנה הזו אתם תוכלו להנגיש שידורים חיים, מתוזמנים לגולשים שלכם, להכניס את הקישורים המתוזמנים לשיווק במיילים, שלכם ועוד, אכן זה כלי מעולה ואף כלי

פרסום אוטומטי של פוסטים באתר לעמוד הפייסבוק
כך תחסכו זמן בפרסום הפוסטים באתר לפוסטים ברשתות החברתיות אם אתם עובדים מהבית עכשיו, ואתם יודעים כמה זה מתסכל להציף את הבלוג שלנו ואת הדפים

קהלים דומים
מה זה קהלי לוקאלייק (LookAlike) בפייסבוק בכלל? אז קהלים פייסבוק לוקאלייק אלו למעשה קהלים שמבוססים על קהל בסיס, שאותו ניתן לבנות מתוך מערכת הפרסום של