אז איך עושים קמפיין טופס לידים בפייסבוק ומעודכן ל-2020?

טופס לידים הוא אמצעי שפייסבוק נותנת לנו בתוך מערכת הפרסום, כדי שלא נוציא גולשים מהאפליקציה אל אתר חיצוני כמו בקמפיינים אחרים, כאן תמצאו את המדריך לקידום בפייסבוק, שכתבתי שיעזור לכם להבין איך לבנות קמפיינים בפייסבוק. 
ולגביי טופס לידים חשוב לנו להסביר לכם מה הם האפשרויות שיש למקדמים ובעלי עסקים. 

שלב 1 - ליצור את הקמפיין

יש ליצור את הקמפיין, מיוצר הקמפיינים המהיר, או מהעורך הרגיל עם ההדרכה. אני בוחר להשתמש ביצירת קמפיין מהיר (סתם כי אני מכיר את כל התהליכים בפנים) תנו שם לקמפיין, שם לקבוצת המודעות, ושם למודעה. בחרו ב- AUCTION וב- Lead Generation – שזה הוא קמפיין טופס לידים.

בשלב השני אתם מגדירים את קבוצת המודעות, לרוב הגדרות של קבוצת מודעות הינה זהה לכל סוג קמפיין באשר הוא. אם בוחרים את המדינה לטרגוט, קהל היעד כגון גיל ותחומי עניין, והמטרה היא כמובן לידים.

בשלב הבא אתם מגדירים את המודעה, כמו שאתם יכולים לראות בתמונה למעלה מצד שמאל יש לכם ציר תנועה שמאפשר לכם לעבור בקלות בין מודעה לקבוצת מודעות ולרמת הקמפיין עצמו, פייסבוק נוטה להקל על המשתמש כדי ליצור חווית שימוש טובה יותר. 
לאר שהגדרתם את הקבוצה זה הזמן להגיע לג’וס ולהתחיל לבנות את הטופס שלכם. 

מעולה, לאחר שסיימתם להגדיר את הטקסטים, ואת ההנעה לפעולה נשאר ללחוץ על “צור טופס”. בטופס אנחנו יכולים להגדיר לקחת מהגולש, פרטים כמו שם, טלפון ומייל, ואף ליצור טופס קצר יותר “מעניין”. אראה לכם פה בתמונות איך עושים את התהליך הוא מאוד פשוט ואינטאיטיבית לחלוטין. 

עכשיו, תבחרו את הכותרת, ומה יהיה מתחתיה. בתמונה אפשר לראות שבחרתי בנקודות (בולטים) כדי לתת בקצרה את הנקודות החשובות של השירות. 

חשוב. אם אתם עושים טופס לקהל ישראלי, רצוי לשנות בהגדרות שהטופס יהיה בשפה העברית. 

כאן תוכלו לראות את הגדרות “ברירת המחדל” של הטופס שיודע לאסוף את הנתונים הבסיסיים של הגולש. טיפ חשוב: ככל שהטופס יהיה פשוט יותר, איכות הלידים תרד משמעותית. 

זה החלק המעניין, כאן יש לנו באפשרויות הטופס להשתמש ב “שאלות מותאמות אישית” שבדרופ דאון, זה נותן לנו אפשרויות כמו שאלות אמריקיות, תשובה קצרה, שאלות עם QUICK REPLY שבעקרון אתם שואלים שאלה, ולגולש מופיעות אפשרויות שהוא יכול ללחוץ עליהן, דומה קצר ליצירת צ’אט בוט.

באופציה שאני בחרתי להראות לכם זה הוא שדה בחירה מרובה, שאתם שואלים שאלה אמריקאית ונותנים לגולש כמה אפשרויות בחירה. (התצוגה המקדימה מתייחסת לנראות במובייל). זו אפשרות פשוטה המאפשר לנו לתשאל שאלות את הגולש.

חשוב. כדי שתוכלו להשלים את בניית הטופס עליכם, לשים לינק למדיניות שלכם בחברה. אתם לא באמת צריכים ליצור אחד. פשוט שימו לינק לאתר שלכם. 

זהו. הגעתם לסוף, כל שעליכם לעשות עכשיו זה לשמור את הטופס או לפרסם אותו על לחיצת FINISH/סיום. 
חשוב! טופס לידים לא ניתן לערוך לאחר שמפרסמים, ניתן אך ורק לשכפלו דבר שיכול לגרור לנו עבודה נוספת מיותרת בחיבורים השונים שאנו עושים לטפסים. 
כדי שתהיה לנו האפשרות לערוך עלינו ללחוץ על שמירה ולא על סיום. נ.ב במסף הסיום כמו שאתם רואים כאן למטה, יש אפשרויות לשלוח את הגולש לכמה מקומות: לאתר שלנו, להתקשר, או לתת לו קובץ להורדה.

איך עושים מחקר אווטר?

מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות

קרא עוד »

הקרב על המח

הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של

קרא עוד »