ראשי » פייסבוק משיקה את facebook suite
פייסבוק משיקה את facebook business suite הכלי שמאחד בתוכו את כל כלי הניהול והניתוח של פייסבוק ואינסטגרם
-
גיל ספיר
- ספטמבר 21, 2020

מה זה פייסבוק suite ומזה זה שונה משאר הכלים שהיא נתנה לנו עד היום?
פייסבוק השיקה פלטפורמת ניהול פייסבוק נוספת, שנקראת ‘Facebook Business Suite’, המתמקדת בהקלה על עסקים לנהל את הנוכחות שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם מפלטפורמה אחת.
כפי שניתן לראות מהסרטון, הפלטפורמה החדשה של Business Suite משלבת את כל אפשרויות עמוד הפייסבוק והפרופיל באינסטגרם במרחב אחד, והיא תהיה זמינה בשולחן העבודה או באפליקציה סלולרית חדשה.
לפי פייסבוק, Business Suite מאפשר למשתמשים:
לחסוך זמן – לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם בו זמנית ולנהל פוסטים במקום אחד כדי להישאר מחוברים לשתי הקהילות.
הישאר מעודכן – קבל את כל ההודעות, ההתראות וההתראות שלך בפייסבוק ובאינסטגרם במקום אחד, כך שתוכל להישאר מעודכן ולהגיב לכל לקוחותיך ביתר קלות.
תוצאות עסקיות – תוכלו לראות מה עובד עם תובנות מפייסבוק ואינסטגרם וללמוד מה הלקוחות שלכם מחפשים.
אז במקום להשתמש ב- Pages Manager או ב- Creator Studio, כעת יש לכם דרך נוספת לעקוב אחר כל האינטראקציות העסקיות שלך בפייסבוק ובאינסטגרם – אם כי זה מכסה הרבה פונקציות באפליקציה אחת.
עד כה היו שתי מערכות שהיו מנהלות את כל ההתנהלות של בין הודעות לבים תזמון פוסטים.
מעתה ובעזרת Facebook Business Suite נוכל לנהל את ה-כ-ל תחת קורת גג אחת, שכן רק זה יחסוך לנו הרבה זמן בין המערכים של האפליקציות של פייסבוק.

בעוד שפריסת התזמון מוסיפה תצוגה נוספת: עם זאת,

מה שהכי אהבתי ב- Business Suite היא פריסת כרטיסיית הניתוח שלה, מה שמקל על קבלת סקירה מלאה על ביצועי האינסטגרם והפייסבוק במקום אחד.

ל- Creator Studio יש גם תצוגות אנליטיות, אך הוא ממוקד יותר בביצועי פוסט וידאו, ואילו הרישום הזה נותן לך השוואה כוללת טובה יותר של הנוכחות שלך בפייסבוק ובאינסטגרם. זו כנראה העדפה אישית, אבל אני אוהב את הפריסה והפשטות של הפורמט הזה.
ובקרוב עשויה להיות ל- Business Suite תכונה נוספת שאין ל- Pages Manager – על פי Axios, פייסבוק מתכננת לשלב בפונקציונליות העברת הודעות וואטסאפ גם באפליקציה בעתיד הקרוב. פייסבוק פועלת לקראת שילוב אפליקציות המסרים שלה בשנה וחצי האחרונות, ואם אכן תתווסף פונקציונליות וואטסאפ ל- Business Suite, זו תהיה האפליקציה הראשונה המאפשרת מענה בכל שלוש הפלטפורמות.
אז עד כמה זה פונקציונלי ומועיל? זה תלוי במה שאתה מנסה לעשות, אבל בהחלט, הוא כן משלב את כל כלי הניהול העסקיים של פייסבוק ואינסטגרם באפליקציה אחת, ונראה שזה עומד במידה רבה בתחומי הפשטות של הכלים השונים לפלטפורמה אחת.
פייסבוק גם מספרת כי היא מתכננת להפוך את Business Suite “לממשק העיקרי לעסקים בכל הגדלים המשתמשים בפייסבוק, מסנג’ר, אינסטגרם ווטסאפ”. אז בהחלט יכול להיות זה להתמקד בו, אם אתה מעוניין להקים פלטפורמה מרכזית לניהול הפייסבוק / אינסטגרם שלך.
אהבתם את הכתבה? שתפו אותה עכשיו עם כל מי שאתם חושבים שהיא תועיל לו.
תקליקו על התמונה ותקבלו מתנה!
משפך הדלתות
משפך שיווק לחנויות אתרי תדמית ועוד. משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים
מהו מודל ייחוס ואיך הוא עוזר לנו למדוד תוצאות
מודל ייחוס בשיווק דיגיטלי ואיך הוא עוזר לנו לעשות אופטימיזציה מודל ייחוס – attribution הוא למעשה הדרך שלנו כמשווקים לדעת/להבין, במהלך של פרסום ממומן בעיקר, כמה
שינוי במודל הייחוס החדש של פייסבוק
ברוכה הבאה IOS14 העדכון האחרון של אפל של גרסת ה- IOS 14 גרמה לפייסבוק להזיע קצת לשון המעטה (וקצת צחוק)השינוי הזה גרם לפייסבוק לשנות את
אינסטגרם הולכות לפרסם דשבורד חדש
דש בורד חדש למקצונים באינסטגרם אינסטגרם ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר עבור אנשים לשתף את התשוקות שלהם ולגלות. עבור חלק, לכידת תוכן שנראה
פייסבוק הולכת למזג את כל פלטפורמות ההודעות שלה
פייסבוק ממזגת את פלטפורומות ההודעות שלה, מסנג’ר + אינסטגרם, ובעתיד הקרוב אפילו את ווצאפ. אז מה פייסבוק הולכת לעשות בעתיד הקרוב? היא הולכת לעשות את
איך עושים מחקר אווטר?
מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות
הקרב על המח
הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של
השאירו פרטים לקבלת ההטבה.
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם
משפך הדלתות
משפך שיווק לחנויות אתרי תדמית ועוד. משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים
מהו מודל ייחוס ואיך הוא עוזר לנו למדוד תוצאות
מודל ייחוס בשיווק דיגיטלי ואיך הוא עוזר לנו לעשות אופטימיזציה מודל ייחוס – attribution הוא למעשה הדרך שלנו כמשווקים לדעת/להבין, במהלך של פרסום ממומן בעיקר, כמה
שינוי במודל הייחוס החדש של פייסבוק
ברוכה הבאה IOS14 העדכון האחרון של אפל של גרסת ה- IOS 14 גרמה לפייסבוק להזיע קצת לשון המעטה (וקצת צחוק)השינוי הזה גרם לפייסבוק לשנות את
אינסטגרם הולכות לפרסם דשבורד חדש
דש בורד חדש למקצונים באינסטגרם אינסטגרם ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר עבור אנשים לשתף את התשוקות שלהם ולגלות. עבור חלק, לכידת תוכן שנראה
פייסבוק הולכת למזג את כל פלטפורמות ההודעות שלה
פייסבוק ממזגת את פלטפורומות ההודעות שלה, מסנג’ר + אינסטגרם, ובעתיד הקרוב אפילו את ווצאפ. אז מה פייסבוק הולכת לעשות בעתיד הקרוב? היא הולכת לעשות את
איך עושים מחקר אווטר?
מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות
הקרב על המח
הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של
מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן
3 ההבדלים העיקריים בין קידום אורגני לממומן. אז בואו נדבר קודם כל קצת על הפרדיגמות המוכרות בשוק בכל הקשור לקידום ממומן וקידום אורגני. ואיך כל
פייסבוק מסירה את ההגבלה בכמות הטקסט בתמונות למפרסמים
פייסבוק מסירה את ההגבלה על כמות הטקסט בתמונות, איך זה יעזור לנו? לא בטוח שיותר מדי…. עד כה הייתה למפרסמים אפשרות אחת לפרסם טקסט על
פייסבוק משיקה את facebook suite
פייסבוק משיקה את facebook business suite הכלי שמאחד בתוכו את כל כלי הניהול והניתוח של פייסבוק ואינסטגרם מה זה פייסבוק suite ומזה זה שונה משאר
מה אסור לעשות במודעות פייסבוק
כך תמנעו מפסילה של מודעות ואפילו חשבון המודעות שלכם בפייסבוק רוב המפרסמים יודעים למה המודעות שלהם נפסלות, אבל ניתן ליצור על פייסבוק “רושם טוב” בכך

מהן שיטות המכירה בפייסבוק
שיטות המכירה השונות בפייסבוק איך תייצרו קמפיינים חכמים יותר? כאלה שתיינו לכם אפשרות לעשות תוכנית שנתית לקמפיינים שלכם? שיטת הבידינג בפייסבוק, מתאימה לכל סוג קמפיין

עדכון אלגוריתם חדש בפייסבוק
עדכון אלגוריתם חדש בפייסבוק ניוז פיד פייסבוק מכריזה על עדכון אלגוריתם – עדכוני חדשות ה – News Feed , כדי לשים דגש רב יותר על

צפייה ביוטיוב ללא פרסומות
רוצים לצפות ביוטיוב בלי פרסומות? טוב יוטיוב היא מערכת חכמה (ברוב הזמן) אבל לאחרונה התגלתה פרצה קטנה שגורמת לאנשים לצפות בסרטונים שלה ללא פרסומות ומבלי
קמפיין אימייל באפליקציית פייסבוק
פייסבוק מאפשר שליחת קמפיינים אימיילים דרך אפליקציית הדפים שלה Facebook Pages App לינקדאין הוסיפה פיצרים חדשים לצביעת הקהלים ושימוש ברימרקטינג. פייסבוק: נראה כי למשתמשים מסויימים

מקורות חינמיים לתמונות וווידאו
מקורות חינמיים לתמונות שאתם חייבים להכיר. בין אם אתם מעצבים או בין אם אתם עושים קמפיינים בפייסבוק, אתם חייבים להכיר את כל המקורות הפופולריים להורדת תמונות

מהי מכירה פומבית בפייסבוק Auction?
אילו שיטות קניה ישנן בפייסבוק? שיטות הקניה בפייסבוק הם סה”כ שתי מטודות שעל פיהן אנו משלמים לפייסבוק ואני ארחיב כאן על שניהן. כמו כן חשוב להבין

איך עושים קמפיין טופס לידים בפייסבוק?
אז איך עושים קמפיין טופס לידים בפייסבוק ומעודכן ל-2020? טופס לידים הוא אמצעי שפייסבוק נותנת לנו בתוך מערכת הפרסום, כדי שלא נוציא גולשים מהאפליקציה אל

מהו תהליך אוטומציה
מהו תהליך אוטומציה, ואיך אתם כבעלי עסקים יכולים לחסוך 2-3 עובדים על ידי יצירת תהליכים אוטומטיים בעסק. תהליכי אוטומציה הם תהליכים ברמות קושי שונות ומתחלקות

21 כלים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר ב-2020
21 כלים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר ב-2020 מה הם בכלל כלים קידום אתרים או בשם האוניברסלי SEO שזה קיצור של: Search Engine Optimization טוב,

צ’אט בוט מסנג’ר בניית בוט בחינם
בניית בוט מסנג’ר בעזרת צ’אטפיול (Chatfuel) ובחינם מהם בוטים ואיך אנחנו בונים בוט ב-2020? בוטים הם למעשה שירות המאפשר שיחה באמצעות טכנולוגיית AI (תוכנת בינה

10 כלים חינמיים לקידום העסק שאתם חייבים להכיר
10 הכלים החינמיים לקידום העסק שלכם. כלי יצירת תוכן: 1. קאנבה – (canva) קאנבה הוא אתר תוכן חינמי עם אפשרויות פרימיום, שנותן לכם גישה ליצירת באנרים

למה חייבים לפרסם בפייסבוק 3 סיבות עיקריות
1.כמות המשתמשים גדלה בכל יום. כאשר חברות כמו גוגל טוויטר ופייסבוק, שוות יחדיו בערך 5.5 טריליון דולר (אמיתי), לא מפתיע שרוב העולם מפרסמות, בפלטפורמות הללו,

המוסד – נוסח פייסבוק
הנה אתה! גם שאתה לא בפייסבוק….. כיצד פייסבוק עוקבת אחרי ךמארק צוקרברג נראה לא נוח לענות על שאלות כיצד פייסבוק עוקבת אחריך כשאתה לא בפייסבוק.

שידורי פייסבוק לייב ויוטיוב
באמצעות התוכנה הזו אתם תוכלו להנגיש שידורים חיים, מתוזמנים לגולשים שלכם, להכניס את הקישורים המתוזמנים לשיווק במיילים, שלכם ועוד, אכן זה כלי מעולה ואף כלי

פרסום אוטומטי של פוסטים באתר לעמוד הפייסבוק
כך תחסכו זמן בפרסום הפוסטים באתר לפוסטים ברשתות החברתיות אם אתם עובדים מהבית עכשיו, ואתם יודעים כמה זה מתסכל להציף את הבלוג שלנו ואת הדפים

קהלים דומים
מה זה קהלי לוקאלייק (LookAlike) בפייסבוק בכלל? אז קהלים פייסבוק לוקאלייק אלו למעשה קהלים שמבוססים על קהל בסיס, שאותו ניתן לבנות מתוך מערכת הפרסום של