מה זה קהלי לוקאלייק (LookAlike) בפייסבוק בכלל?

אז קהלים פייסבוק לוקאלייק אלו למעשה קהלים שמבוססים על קהל בסיס, שאותו ניתן לבנות מתוך מערכת הפרסום של פייסבוק, אלו קהלים שייצרתם אותם על ידי אחת מן הדרכים הבאות:
1. קהלים שאספתם אותם על ידי יצירת לידים על ידי משפך שיווקי
2. או קהלים שהיו לכם או שיש לכם אותם כרשימות בקובץ אקסל ששמור ב-CSV.

אם יש לכם את אחת מהמקורות הללו, אזי תוכלו לייצר קהלים דומים במערכת.

אוקיי, אבל איך זה עוזר לי למקד את קהל היעד?

אז יפה, עם מקור הקהל שלכם נאסף ע”י קמפיין לידים שמטרתו הייתה קהל שמתעניין לדוגמא: באוכל לכלבים, 
ואתם רוצים בקמפיין הבא שלכם, לכם או ללקוחות שלכם לקדם מוצר שאיננו קשור לכלבים, אזי קהל מקור זה איננו רלוונטי לנו כדי לייצר קהל דומה למוצר אחר.
קהל דומה מטרתו היחידה היא להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים לאותן מטרות פרסום או למרות פרסום דומות.

לכן המלצתי הינה לייצר על בסיס של כמה אלפי משתמשים על ידי מספרי טלפון ומייל יחדיו (אפילו עם שם האדם ברשימה)
כמו כן ניתן למקד את בחירת הקהל יותר אם יש לכם נתונים על הרחוב שהם גרים או המיקוד, ככל שתאספו יותר פרטים על הלקוחות שלכם הקמפיין שבוא תהיה קבוצת המודעות שבתוכנה יש קהלי LookAlike יהיה מטורגט בצורה המקסימלית והאפקטיבית ביותר.

טיפ קטן ממני, אם הרמתם קמפיין ואתם אספתם קהלים דרכו אני ממליץ לאפשר את אפשרות החרקת קהלים בדוגמא שבתמונה למשל: קהלים שהשאירו פרטים כבר, למה?
כי אני לא רוצה שאנשים שכבר ביצעו את הפעולה של הקמפיין יראו שוב את המודעה שלי לחינם, שכן נגזרת מהופעות לא אינטרקציה עליה במחירי הפרסום בפייסבוק וכן לעלות הליד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *