רוצים לפתח מיומנות ששייכת למאסטרים הגדולים? בעלות של כמה כוסות קפה בקופיקס?

מה אני הולך ללמוד במיני קורס הזה?

במיני קורס הזה אני הולך ללמד אותך כלים שאף מכללה לא תסביר לך מכיוון ש… טוב הם פשוט לא רוצים. 
מכללות בארץ אומנם יודעות ללמד אותך את הבסיס הטוב להבין מה זה “שיווק דיגיטלי” אבל הם לא הופכות אותך לאריה שיווק שיודע להביא תוצאות ובטח לא מקלות עם המחיר של 17,000 ₪ לקורס של כמה חודשים בודדים עד שנה. 

אין לך זמן לבזבז.

קורס במכללה שבה אתה צריך ללכת פיזית, למצוא חניה, לשלם על חניה, ועוד בסוף לשבת 3 שעות, כדי להספיק אחרים שלא עומדים בקצב שלך, ואחרי 180 דק’?
די לדרוך במקום או עם קצת ידע בארסנל, וזה אחרי ששרפת 4 שעות (כולל הנסיעה)

רגע! לא ענית לי על השאלה!

נכון… אז ככה: בקורס אני הולך ללמד אותך צעד אחר צעד: מה זו מערכת הפרסום של פייסבוק, איזה קמפיין לבחור ולמה דווקא לבחור אותו. (בשום מקום אחר לא יסבירו לכם את זה)
מה ההגיון של הדברים, ואיך פייסבוק בכלל עובדת, איך היא חושבת. 
ולמה שעושים פעולות מסוימות, היא יכולה להיות מכונת לידים מטורפת!.

להורים שלנו לא הייתה את ההזדמנות הזו!

ההורים שלנו גדלו בזמן שבו עבודת כפיים הייתה העבודה המרכזית, לכן אם תגידו להורים שלכם, היי רכשתי קורס באינטרנט, התשובה שלהם בטח תהיה:
“מה זה השטויות האלה??” “כל אחד יכול לפתוח קורס ככה בלי כלום?” “אני מעדיפה שמורה מוסמך ילמד אותי”.

ואלו רק חלק מהתשובות שתקבלו, אבל אתם? לא הם אתם חיים בעידן אחר, עידן מהיר, עם פתרונות מהירים. 
פעם כדי לקחת ידע של 5 שנים ל-70 דק’, היית צריך ללמוד……5 שנים!
עידן הלימוד מהבית רק יגדל וייתפתח, ולך? 
יש הזדמנות פז לקחת ידע מעשי ופרקטי, שיוכל להכניס לך לקוחות חדשים כבר החודש!

רגע, אבל מי אני בכלל ולמה שתקשיב דווקא לי?

אז ככה, שמי גיל ספיר וב-4 שנים האחרונות עזרתי למאות עסקים להרוויח לקוחות חדשים כל חודש בחודשו בעזרת קידום ממומן ברשתות החברתיות, וניהולם של מעל 5,000,000 ₪ בתקציבי פרסום, תוך כדי למידה מתמדת של התנודות בשווקים הדיגטליים, תשומת לב לטרנדים ועוד רבים.
ההתמחות שלי היא לא רק לבנות קמפיינים איכותיים, אלא להעביר את הלקוח הפוטנציאלי שלך מסע(משפך שיווק) שבו הוא יבין למה כדאי לו לקנות דווקא ממך.
מעבר לזה יש צורך להבין מה המספרים והנתונים אומרים לך, ואיך 
אתה הולך לפעול מול כל נתון שאתה מקבל.

כדי לבנות משפכי שיווק טובים אתם חייבים לדעת את רזי הפרסום הממומן והשימוש בו.
ההשקעה המינורית בקורס הזה בזמן ובכסף תגרום לכם להשחיז את יכולות הפייסבוק שלכם ואני בטוח שהיא תעזור לחסוך לכם כסף בעלויות הלידים שלכם.
אני לא הולך לספר לך כאן על כמות הלידים והמכירות שיצרתי ללקוחות שלי בשנים האחרונות,
זה לא משנה
מה כן משנה? מה אתה הולך לעשות בחודש הקרוב!

החיים לא כאלה סוריאליסטיים.

זה יראה לך מוגזם לחלוטין, אם בחודש הבא, אתה תתחיל לענות למלא טלפונים?

תכל’ס מהניסיון שלי? תרחיש שבהחלט אפשר להגיע אליו, עם עבודה נכונה.

תכל'ס אני יכול לתת לך אותה בחינם..

אבל אני יודע שאתה פשוט לא תעשה שום דבר! ככה זה עם מתנות חינם, אנחנו לא עושים איתם שום דבר אנחנו פשוט אוהבים לשמור אותם…לאגור אותם..כל אחד והשיט שלו…
ההבנה שכדי להצמיח שני שקלים על עץ, צריך להשתיל שקל אחד לפחות בקרקע הרי, שהבנה זו היא
המתנה הנפלאה ביותר שנוצרה בשביל האדם!
למה אתה בטוח שואל? פשוט מאוד האדם הוא יצור הישרדותי כמו כל החיות בטבע, וברגע שלוקחים מאיתנו משהו (או גובים) אנחנו חייבים לקחת את מה ששלנו בחזרה וברווח!

פשוט לא?

קבל הצצה לאיך זה נראה מבפנים:

סה”כ 67 דק’ בלבד של תוכן ענייני וממוקד שייקח אותך קדימה ויעיף אותך להצלחת הקמפיין הבא שלך.

מה בפנים?

מודל 1: מבוא לבחירת קהלים.

בחירת קהלים הם הנושא הכי חשוב, ושאף אחד לא יגיד לכם אחרת!.
תלמדו איך להשתמש בכלים שפייסבוק נותנת לכם כדי להבין את מי אתם הולכים לטרגט.

מודל 2: בניית קמפיינים בצורה חכמה.

במודל הזה תבינו איך ומה כדאי לקחת בחשבון כאשר אתם ניגשים לבנות קמפיינים ממומנים. היררכיית בניית הקמפיין הינה השלב הקריטי ביותר אחרי בחירת קהל היעד.

מודל 3: בניה הלכה למעשה.

הלכה למעשה תלמדו איך להיכנס לתוך המערכת, ולבנות את הקמפיין שלכם צעד אחר צעד, תכל’ס מיד אחרי כן תוכלו כבר לעלות קמפיין איכותי, ואיך לגרום לאלגוריתם של פייסבוק לעבוד בשבילכם!

מודל 4: רימרקטינג.

יצרתם קמפיין? הכנסתם גולשים לרשימת תפוצה? כאן תלמדו איך לבנות קמפיין שמטרתו להגיע רק לאנשים שביצעו את הפעולה בקמפיין הראשון שלכם, כמו: הרשמה לניוזלטר, רכישה וכו’. 
רימרקטינג הינה שלב חשוב מאוד בתהליכי מכירה באונליין ומיוחד בפייסבוק.

מודל 5: פייסבוק פיקסל.

פייסבוק פיקסל, הוא הכלי שבאמצעותו פייסבוק יכולה לאתר עבורכם את הלקוחות הפוטנציאליים באמצעות האלגוריתם שלה, שגורם לכל גולש שביצע פעולה מסויימת באתר או בדף הנחיתה שלכם, לזהות את המאפיינים שלו ולפרסם את המודעות שלכם לאנשים הרלוונטיים ביותר. 

מודל 6: כלים מחתרתיים.

פייסבוק נותנת למשתמשי Api שלה, גישה לתוך כ-ל מאגר הקהלים שלה, גישה לכלי שלהם מתאים למפתחים ברמה גבוהה, ויש פתרונות בשטח…לכם יש הזדמנות לקבל גישה לכלי שיעזור לכם לאתר קהלים שסביר להניח לא תמצאו בתוך המערכת! כל זה בתוך המיני קורס הזה.

המחיר הוא בדיחה לעומת מה שאתה מקבל כאן נכון?

אני רוצה לספר לך משהו...אני לא המצאתי את פייסבוק!!

זה נכון אני לא המצאתי את המכונה הגאונית הזו, אבל God Damm אני יודע להשתמש בה!
למה הדבר דומה? כולנו נוהגים במכוניות, כמעט רוב האנשים על הפלנטה (חוץ מאלו שמשקשרים להתקרב לרכב ) יודעים להתשתמש בכלי הזה שחברות רכב כלכך עמלו עליו קשה, אבל אילו רכבים הם הבולטים ביותר? רכבי ספורט! וכמו שנהג מרוצים אמיתי יודע להשתמש בכלי מרוץ להכיר אותו עד לכל בורג קטנטן שלו, איך להגיב בכל פניה, החלקה מהירות גבוהה תמרון ועוד. 
ככה למדתי להיות בפייסבוק, לייצר עבור הלקוחות והתלמידים שלי תוצאות מדהימות. 

זה לא היה ככה תמיד....

פעם גם מי שהיה די בינוני היה יכול להביא תוצאות, כי מחירים הלידים תאמינו או לא… היו מגיעים לסנטים!
המשחק השתנה ונכנסו שחקנים גדולים עם כיסים עמוקים, ששינו עבורך את כללי המשחק. 
ועכשיו? עליך להתאים את עצמך למגרש של הגדולים!

אוקיי גיל. מעניין. אני רוצה להתקדם מה לעשות?

לחץ על התמונה הזו עכשיו ותקבל  מיידית 550 ₪ הנחה על המיני קורס הזה מיידית שלם רק 50 ₪ עכשיו

עוד צעד אחד ואתה שם 50%
דקות
שניות
סורי הייתה לך הזדמנות, תנסה בפעם הבאה.

שהשעון יגיע ל- 0 ההצעה כבר לא תהיה בתוקף (תבדקו אותי)

1...2...3....הפתעה!

אם הגעת לפה זה אומר שאתה עדיין לא בטוח (לא מבין אותך..)
אז אני אגלה לך שבתוך המיני קורס הזה הכנסתי לך הפתעה סודית בשווי 350 ₪ (לפחות)
בהרשמתך למיני קורס הזה אתה מקבל ממני בתוך הקורס כלי (מטורף) שייתן לך מידע סודי ופנימי לקהלים המוחבאים של פייסבוק שתעזור לך לטרגט את קהל היעד שלך לקהלים שהם:
עם תחרות נמוכה מאוד, אף אחד כמעט לא משתמש בהם ואתה? רק מרוויח מזה בעלויות לידים זולות!

כן.. כל זה אתה מקבל בעלות של כמה כוסות קפה בקופיקס.....

שריין לך אותו עכשיו כאן:
לחץ על התמונה.

אתר זה משתמש בעוגיות, לחווית גלישה מיטבית, אנא אשרו שימוש.

השאירו פרטים לקביעת שיחה בזמן שלכם. ואת השאר תשאירו לנו.

דילוג לתוכן