שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אז בואו נדבר קודם כל קצת על הפרדיגמות המוכרות בשוק בכל הקשור לקידום ממומן וקידום אורגני. ואיך כל קשר בינהם הוא קשר מקרי לחלוטין. 

1. קידום אורגני מת. 
2. קידום ממומן הוא למי שיש כסף
3. צריך לשרוף הרבה זמן וכסף כדי ללמוד לעשות את זה כמו שצריך בעצמך.

אז ככה בואו נדבר קצת על קידום אורגני (לא פייסבוק) במנועי חיפוש. 
גוגל למשל הבולטת מכל מנועי החיפוש בעולם נוסדה ב-1988 בקליפורניה על ידי שני חבר’ה צעירים, שרצו להנגיש את המידע באינטרנט בצורה חכמה ויעילה. 
עד לפני גוגל כמובן שהיו מנועי חיפוש, למעשה? היו 7 מנועי חיפוש שונים משנים 1993 -1998 שגוגל הופיעו, המוכרת שבין מנועי החיפוש שמוכרת עד היום היא כמובן YAHOO שנוסדה ב- 1995. 
והראשונה מבין כולם שגם קיימת היום זה מנוע חיפוש שנקרא Web Crawler, הוא למעשה פעיל היום ויכול לשמש לחיפושים רבים, ואף תהנו אולי מכמות פרסום די נמוכה…

בכל מקרה בכל הקשור לקידום אורגני במנועי החיפוש Google Is The King נכון לעכשיו. וכדי להבין מה צריך לקרות כדי שתופיעו במקומות הראשונים (תלוי בכמות התחרות בנישה שלכם). 
אז בהתאם למה שרוב בעלי העסקים חושבים על קידום אורגני, הוא לא מת, הוא למעשה אף התגברות הפרסום הממומן בגוגל, נראה כי נוצרות עוד ועוד חברות SEO, שזה ראשי התיבות (Search Engine Optimization) 
ולמה? לא בגלל שהתוכן הוא המלך (content is the king) לא, ממש לא. אלא בגלל שהגולשים הרבה יותר חכמים, והם יודעים כבר לזהות מתי מפרסמים להם משהו ומתי משהו נראה “אורגני” או “אמיתי” בשבילם. 

אז בכל זאת, מה זה קידום אורגני על קצה המזלג? 
כאשר אתר חדש מתפרסם ועולה לאוויר, לכל מנוע חיפוש יש זוחלנים “עכבישים” הם מכונים שסורקים את כל הרשת האינטרנטית בכמה שניות, ומזהה אתרים חדשים עלו לאוויר, ומאנדקס אותם לפי פעולות והיררכיית הבניה שנעשה באותו אתר, גוגל למשל בודקת את צורך הבניה של האתר האם היא אשכרה נוחה לתפעול על ידי המשתמש, בסופו של דבר גוגל לא “תלכלך” את הידיים שלה עם אתרים לא פונקציונליים. 

אז כדי שאתם תוכלו להנות מעוגת המשתמשים של גוגל עליכם לציית להנחיות בניית האתר שהיא מצפה ממכם. 

ואם עשיתם את כל העבודה בצורה טובה? ודורגתם בדף הראשון? אתם זוכים לטראפיe חינם מלקוחות כנראה הכי חמים שאתם יכולים לבקש. 

 

החסרון הבולט ביותר בקידום אורגני הוא בעיקר הזמן שלוקח להתברג בנישות תחרותיות, כמו מקדמי אתרים, או שיווק בפייסבוק ושיווק בגוגל.
בפרסום ממומן, אתם בעצם משלמים כסף לפטפורמות הפרסמויות כמו פייסבוק וגוגל, כדי לפרסם לקהלים שמשתמשים בהם בחינם, כמו בתוכנית“הקרב על המח”, שבו בחירי פייסבוק וגוגל מתוודאים על מאחורי הקלעים של תאגידי הענק על איך הם מכשפים אותנו (את המשתמשים שלהם) להשתמש בפלטפורמה שלהם כמה שיותר וכמה שיותר זמן. 

אז איך קידום ממומן הולך לעזור לכם?

קידום ממומן הוא בהחלט פקטור רציני לעסקים ליצירת תנועה של לקוחות פוטנציאליים לעסק, במיוחד לעסקים קטנים. אם עד לפני 20 שנה אמצעי הפרסום של עסקים היו בעיקר עלונים מקומיים או פליירים וכו’, בעשור האחרון ופורץ הדרך הזה, עסקים קטנים רבים והגדולים כמובן זכו ליכולת שלא הייתה להם עד כה לפרסם להמונים במחירים שלא מפילים עסק. 
תבינו, אם פרסומת ברדיו או פרסומת בטלוויזיה שתג המחיר שלהם רק מתחיל מעשרות אלפי שקלים ועד מאות אלפי שקלים, לקהל יעד לא ממש מדוייק, עבד, היכולת שלנו לטרגט קהלים בעזרת הרשתות החברתיות הוא ממש על הפינצטה. 

פריצת האלגוריתמים.

מאז שפצחו האלגוריתמים לחיינו ובעיקר בעולם השיווק והפרסום החיים של המפרסמים ואני אנשי השיווק הפכו לקלים יותר, הדבר הזה נקרא גם מדיה פרוגרמטית. 

מה זה אומר בעצם זה, שככל שאני ואתם נספק כמה שיותר מידע לאתרי אינטרנט, לפייסבוק ולגוגל, הם יקלטו את ההרגלים שלנו ויבנו “כפיל” שלנו אשר יודע איזה תוכן אנחנו אוהבים, ומשערך אילו תכנים אנחנו עלולים לאהוב גם בעתיד. 
ולמטרות הפרסום שלכם בתור בעלי עסקים? 
זה הופך את העסק להרבה יותר קל. את עושים מחקר קצר על האווטר שלכם, ולאחר בדיקה קצרה אתם יכולים לזהות מי הוא הלקוח הפוטנציאלי שלכם ולטרגט אותו.

מה צריך לעשות כדי לקדם את עצמכם?

בשוק הדיגיטל ישנם כל יום “גורואים” חדשים שיוצאים ונותני שירות שיעשו הכל כדי כדי שתהיו הלקוחות שלהם, הם יצאו לרוב את אותם השירותים כמו כולם, ובקשר לייחודיות מאוד קשה לדעת מי טוב ומי לא. 
לרוב תצטרכו לבקש תיק עבודות ואפילו תרצו לשמוע שמות מוכרים שיאשרו לכם שמדובר בעסק מהימן ולא חלוטרה כזו או אחרת. 

אבל כדי לעשות זאת בעצמכם? משמע ללמוד קורס דיגיטלי לקידום ממומן בפייסבוק או קידום ממומן בגוגל, זה בהחלט אפשרי ואפילו תוך כמה חודשים בודדים ניתן לעשות זאת בהצלחה רבה, ולהגיע לתוצאות לא רעות. 

הבעיה בזה שזה לוקח זמן, ולעסקים לא תמיד יש זמן, הם צריכים להתרכז במוצר או בשירות שלהם ולכן לשים את זמן בללמוד איך לעשות זאת בעצמם נראית כמשימה לא נחוצה. 
אך ישנם יזמים רבים שרוצים לפסוע אל עולם השיווק הדיגיטלי כדי לקדם את העסק שלהם שיהיו מוכנים להשקיע כמה אלפי שקלים על קורסים דיגיטליים או פרונטליים כדי להגיע למטרה זו או לפעמים אפילו תאגידי ענק שרוצים להכשיר את העובדים שלהם כדי שישפרו את התוצאות. 
הכנתי תוכנית דיגיטלית לעסקים שרוצים לקדם את עצמם בפייסבוק בצורה כזו שתתאים גם למי שלא מכיר את המערכת לפני וגם, למנוסים שבינכם. הנה התוכנית, שהכנתי לכם אבל כזו שלא עולה אלפי שקלים ואפילו עולה פחות משתי ארוחות צהריים בחודש.

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה עכשיו עם אנשים שאכפת לכם מהם.

תקליקו על התמונה ותקבלו מתנה!

No more posts to show

רוצה להגיע ללקוחת חדשים בצורה עקבית כל חודש מחדש?

השאירו פרטים בטופס וקבלו מאיתנו תוכנית אסטרטגית חינם (גם אם לא תהיו לקוחות שלנו)

מפצחים את האתגרים בעסק יחד

WhatsApp WhatsApp

מזל טוב! קיבלת אתר סחר (E-Commerce) במתנה!

הצטרף לתוכנית: "עסקים קטנים צומחים" ותזכה לאתר סחר חינם בהצטרפות לתוכנית.

עוד צעד אחד בלבד..

כמעט סיימת 90%

שאלו אותי
כל

שאלה

מה נראה לך הדבר "האחד" שמעקב אותך כרגע מלהכניס לקוחות חדשים לעסק?

רוצה לקבל את ההדרכה הכי חמה לקידום ממומן בפייסבוק ל-2021-2022?

Win Win Service

מודל פורץ דרך בשיווק לעסקים

שלמו עבור תוצאות בלבד

נמאס לכם לשלם ולא לקבל תוצאות? במודל החדשני שלנו אתם משלמים רק על התוצאות שאתם מקבלים. 
מה זה אומר? ייצרנו לכם החודש 100 לידים? אנחנו נגבה עמלה קטנה עבור כל ליד שהצלחנו לייצר לכם. אם לא יצרנו לכם לידים? לא שילמתם!

אתר זה משתמש בעוגיות לחווית גלישה מיטבית, אנא אשרו שימוש.

השאירו פרטים עכשיו ונגיש לכם תוכנית לשיווק העסק ללא שום עלות.

הצלחת!

עכשיו, כדי להצליח היום בשיווק ממומן בפייסבוק, יש כמה טעויות קריטיות שאתה אולי לא יודע עליהם, שרוב המפרסמים עושים. כתבתי עבורך מדריך שיילמד אותך מה הם: "7 הטעויות השטניות שאסור לעשות בפייסבוק"

דילוג לתוכן