לא, לא מדובר פה על הסרט של אוסטין פאוורס..
מדובר פה על משהו שונה לחלוטין, יכול להיות שאתם מכירים את הכלי הזה ויכול להיות שלא. 
כשמדובר על שיפור יחס המרה באתר שלנו (לדוגמא: מתוך 1000 אנשים 10 קנו = 10% יחס המרה) 
יש לנו אמצעים מוכרים כגון גוגל אנליטיקס, פייסבוק פיקסל, סטטיסטיקות של האתר וכד’. 

אבל כשמדובר בלהבין את הגולש, פה העניין מתחיל להיות מסובך הרבה יותר. 
הפסיכולוגיה האנושית כפי שצוין בקרב על המח, היא מסובכת להפליא אבל פשוטה לניהול.
מה שאומר שאם יש לנו דרך להבין על פי פעולות גולש, מה הדברים שהוא אוהב, מה מעניין אותו, מה גורם לו לעשות את הפעולות שהוא עושה, יש לנו סיכוי “להשתיל” באתר שלנו פיתויים שבפעם הבאה שהוא יגיע אלינו יהיה לנו סיכוי הרבה יותר גדול להמיר אותו ממתעניין ללקוח. 

בשוק יש המון כלים שיכולים לנטר פעולות כאלו באתר שלכם ואפילו בחינם, כן ממש ככה, ותוכנה שאני הולך להמליץ לכם עליה היום נקראת: “hotjar” אז השם אולי לא ברור, אבל זה אחג הכלים היותר טובים ללמידת הלקוח שלנו בצורה הטובה ביותר. 

אז מה התכונות של המערכת הזו?
1. ניתן לזהות בתצורת תמונה סטטית על עמוד שאנו בוחרים, איפה היו מספר הקליקים הגבוה ביותר המסון באמצעות חיוו בצעים אדום ירוק כחול, כאשר האדום זה המקומות שלחצו עליהם רוב הפעמים. 
2. סטטיסטיקות של לחיצות, מעבר לנתון הוויזואלי, אנו יודעים גם מה האחוז מסך הקלקים הלך לאיזה איזור בדף. 
מה שיכול להאיר לנו על מה מושך את הגולשים להקליק. 
3. ניתוח מסע לקוח בווידאו – המערכת יודעת לצלם לנו קטע ווידאו של X גולשים בחודש לפי החבילה שבחרנו, וממש מצלמת את מה שהם עושים באתר בווידאו. המערכת תיתן לנו לרשום גם הערות לצד כל איזו בווידאו כדי שלא נשכח מה עלינו לשפר באתר. 
4. סקר/שאלון – המערכת נותנת לכם בחינם אפשרות ליצור שאלון פופאפ או סקר שיכול לעודד את הלקוח להשאיר לנו תגובה לשיפור/לשבח אותנו ובכך הגולשים יכולים לספק לנו מידע יזום, ובכך יאפשר לנו להבין את מידת המעורבות באתר שלנו. 

אוקיי, איך מתקינים אותו באתר?

1. נרשמים חינם עם מייל או חשבון גוגל.
2. מתקינים את הפיקסל של הכלי באתר שלנו באיזור ה-HEAD

3. בהקלקה אתם תעתיקו את הקוד ללוח ולאחר מכן תקינו אותו בראש האתר שלכם. 

4. תוודאו שהתקנתם אותו טוב על ידי ווידוי התקנה

5. לאחר שאושר כי התנקתם את קוד המעקב בצורה תקינה גשו למקטע HEATMAPS מצד שמאל ותלחצו על NEW HEATMAP תזינו את כתובת הדף שתרצו לעקוב אחריו ומיד תתחילו לראות תזוזה של גולשים במידה ויש לכם כזו באתר. 
6. לאחר לכו ללשונית RECORDINGS ותוסיפו את האפשרות להקליט את תנועת הגולשים שנכנסים לאתר, ולאחר מכן תתחילו להבין מה עליכם לעשות כדי לשפר את האתר שלכם. 
7. הדבר הממש מגניב שהמערכת הזו נותנת לכם היא הצצה לטווח זמנים / לכמות הגולשים שביקרו באתר שלכם בדומה לגוגל אנליטיקס, הדבר מאפשר לכם להבין את הצרכים של הגולש לעומק ולהפוך אותו ללקוח פרימיום בסופו של תהליך. 

הוט ג’ר היא חינמית עד 100 הקלטות אבל הדבר הזה אמור ממש לתת לכם אבחנה ראשונית על המצב בחברה/אתר שלכם. 
בהצלחה!

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ותזכו בהטבות שיווקיות

עוד כותרות:

מחקר אווטר איך עושים אותו נכון?

רוצים לשייף את יכולות השיווק בפייסבוק? לייצר יותר לידים בפחות כסף?

המרגל שתקע אותי

לא, לא מדובר פה על הסרט של אוסטין פאוורס..מדובר פה על משהו שונה לחלוטין, יכול להיות שאתם מכירים את הכלי הזה ויכול להיות שלא. כשמדובר על

קרא עוד »

משפך הדלתות

משפך שיווק לחנויות אתרי תדמית ועוד. משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים

קרא עוד »

אינסטגרם הולכות לפרסם דשבורד חדש

דש בורד חדש למקצונים באינסטגרם אינסטגרם ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר עבור אנשים לשתף את התשוקות שלהם ולגלות. עבור חלק, לכידת תוכן שנראה

קרא עוד »

לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות השאירו פרטים.

המרגל שתקע אותי

לא, לא מדובר פה על הסרט של אוסטין פאוורס..מדובר פה על משהו שונה לחלוטין, יכול להיות שאתם מכירים את הכלי הזה ויכול להיות שלא. כשמדובר על

קרא עוד »

משפך הדלתות

משפך שיווק לחנויות אתרי תדמית ועוד. משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים

קרא עוד »

אינסטגרם הולכות לפרסם דשבורד חדש

דש בורד חדש למקצונים באינסטגרם אינסטגרם ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר עבור אנשים לשתף את התשוקות שלהם ולגלות. עבור חלק, לכידת תוכן שנראה

קרא עוד »

איך עושים מחקר אווטר?

מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות

קרא עוד »

הקרב על המח

הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של

קרא עוד »

פייסבוק משיקה את facebook suite

פייסבוק משיקה את facebook business suite הכלי שמאחד בתוכו את כל כלי הניהול והניתוח של פייסבוק ואינסטגרם מה זה פייסבוק suite ומזה זה שונה משאר

קרא עוד »

מה אסור לעשות במודעות פייסבוק

כך תמנעו מפסילה של מודעות ואפילו חשבון המודעות שלכם בפייסבוק רוב המפרסמים יודעים למה המודעות שלהם נפסלות, אבל ניתן ליצור על פייסבוק “רושם טוב” בכך

קרא עוד »
על פייסבוק

מהן שיטות המכירה בפייסבוק

שיטות המכירה השונות בפייסבוק איך תייצרו קמפיינים חכמים יותר? כאלה שתיינו לכם אפשרות לעשות תוכנית שנתית לקמפיינים שלכם? שיטת הבידינג בפייסבוק, מתאימה לכל סוג קמפיין

קרא עוד »
יוטיוב

צפייה ביוטיוב ללא פרסומות

רוצים לצפות ביוטיוב בלי פרסומות? טוב יוטיוב היא מערכת חכמה (ברוב הזמן) אבל לאחרונה התגלתה פרצה קטנה שגורמת לאנשים לצפות בסרטונים שלה ללא פרסומות ומבלי

קרא עוד »

קמפיין אימייל באפליקציית פייסבוק

פייסבוק מאפשר שליחת קמפיינים אימיילים דרך אפליקציית הדפים שלה Facebook Pages App לינקדאין הוסיפה פיצרים חדשים לצביעת הקהלים ושימוש ברימרקטינג. פייסבוק: נראה כי למשתמשים מסויימים

קרא עוד »
כלים חינמיים לשיווק דיגיטלי

מקורות חינמיים לתמונות וווידאו

מקורות חינמיים לתמונות שאתם חייבים להכיר. בין אם אתם מעצבים או בין אם אתם עושים קמפיינים בפייסבוק, אתם חייבים להכיר את כל המקורות הפופולריים להורדת תמונות

קרא עוד »
על פייסבוק

מהי מכירה פומבית בפייסבוק Auction?

אילו שיטות קניה ישנן בפייסבוק? שיטות הקניה בפייסבוק הם סה”כ שתי מטודות שעל פיהן אנו משלמים לפייסבוק ואני ארחיב כאן על שניהן. כמו כן חשוב להבין

קרא עוד »
אוטומציות

מהו תהליך אוטומציה

מהו תהליך אוטומציה, ואיך אתם כבעלי עסקים יכולים לחסוך 2-3 עובדים על ידי יצירת תהליכים אוטומטיים בעסק. תהליכי אוטומציה הם תהליכים ברמות קושי שונות ומתחלקות

קרא עוד »
צ'אט בוט

צ’אט בוט מסנג’ר בניית בוט בחינם

בניית בוט מסנג’ר בעזרת צ’אטפיול (Chatfuel) ובחינם מהם בוטים ואיך אנחנו בונים בוט ב-2020? בוטים הם למעשה שירות המאפשר שיחה באמצעות טכנולוגיית AI (תוכנת בינה

קרא עוד »
על פייסבוק

המוסד – נוסח פייסבוק

הנה אתה! גם שאתה לא בפייסבוק….. כיצד פייסבוק עוקבת אחרי ךמארק צוקרברג נראה לא נוח לענות על שאלות כיצד פייסבוק עוקבת אחריך כשאתה לא בפייסבוק.

קרא עוד »
כלים חינמיים לשיווק דיגיטלי

שידורי פייסבוק לייב ויוטיוב

באמצעות התוכנה הזו אתם תוכלו להנגיש שידורים חיים, מתוזמנים לגולשים שלכם, להכניס את הקישורים המתוזמנים לשיווק במיילים, שלכם ועוד, אכן זה כלי מעולה ואף כלי

קרא עוד »
קידום בפייסבוק

קהלים דומים

מה זה קהלי לוקאלייק (LookAlike) בפייסבוק בכלל? אז קהלים פייסבוק לוקאלייק אלו למעשה קהלים שמבוססים על קהל בסיס, שאותו ניתן לבנות מתוך מערכת הפרסום של

קרא עוד »