שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

ישנם 3 כלים עיקריים חינמיים שתוכלו לרגל אחר המתחרים שלכם בפייסבוק, כדי להבין מה לא עובד להם ובעיקר להבין מה עובד. 
למה בכלל כדאי לנו לרגל אחר המתחרים? 
1. נוכל להסיק מסקנות מה עבד או לא עבד להם בפרסום ממומן. 
2. לדעת אם אנחנו עומדים בקצב שלהם של פרסום פוסטים בכל שבוע
3. לשאוב רעיונות לפרסום ממפרסמים בכל העולם. 

כלי מס’ 1: BIG SPY – כלי חינמי (אם אפשרות לתשלום) לריגול אחר מודעות מכל העולם. 

לכלי הזה יש שתי מטרות עיקריות.
1. בעזרת שדה החיפוש שלו אתם יכולים לפי מילה או קישור של אתר לראות אילו מודעות רצות, כמה זמן המודעות רצות או רצו בעבר, ולפיכך להסיק כי המודעה של המתחרים שלכם עבדה/לא עבדה. 
בנוסף אתכם תחשפו לדפי הנחיתה של המפרסמים, לקריאייטיב שלהם ואפילו תוכלו לשמור לכם את המודעות בתוך הכלי כדי שתוכלו לחזור למודעות שאהבתם. 
בלחיצה על מודעה תוכלו גם להוריד את התמונה או הווידאו שהם השתמשו, לראות את הביצועים ועוד. 
הכלי השני נקרא AD IDEAS  – בכלי הזה תוכלו ממש לחפש גם לפי ביטוי או קישור או אפילו עמוד עסקי בפייסבוק להבין אילו מודעות עבדו, כמה תגובות הם קיבלו כמה לייקים וכד’, וממש להעתיק בלחיצה על כפתור COPY&PASTE למודעות שלכם וכמובן עם קצת שינוי כדי לא להעתיק לגמרי, הדבר הזה בלבד ישפר לכם את האחוזי המרה פלאות. 

כלי מספר 2: שקיפות עמוד (PAGE TRANSPARACY)  – במקטע הזה תוכלו ללכת לכל עמוד עסקי בפייסבוק ולגלות אילו מודעות הדף הזה מפרסם, לראות האם המודעות באוויר או לא וכמה זמן המודעות האלה תפקדו באוויר, מה שגם יכול לתת לכם אינדיקציה על מוצלחות הפוסט של אותו עמוד עסקי.

וכך למעשה אתם יכולים לראות על כל מפרסם אילו מודעות הוא מפרסם מהעמוד שלו. 
**חשוב לזכור כי לא תראו מודעות ב- ADS LIBRARY במידה ואין מודעות באוויר. 

כלי מספר 3: השוואת ביצועי עמוד עסקי לעמוד שלכם – בעזרת הכלי הזה תוכלו להשוות את הביצועים של העמוד שלכם לעומת המתחרים שלכם. 
תוכלו לדעת כמה פוסטים המתחרים שלכם מוציעים בשבוע, מה רמת האינטרקציה בפוסטים שלהם, וכמה אנשים עוקבים אחרים לעומתכם. 
1. הולכים ללשונית INSIGHTS

2. דפים לצפייה – PAGES TO WATCH – לוחצים על הוספת דפים

3. דפים לצפייה – מבצעים חיפוש של דף שרוצים לעקוב אחריו, ומיד הוא יתווסף לכם לעמודה. 

זהו מעתה תוכלו תמיד להישאר בכושר, ולהתמיד ביצירת תוכן לקהל היעד שלכם, הכלי הזה ישמש לכם כמעין מאמן אישי שתמיד מדברן לעשייה. בהצלחה!

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ותזכו בהטבות שיווקיות

רוצים לשייף את יכולות השיווק בפייסבוק? לייצר יותר לידים בפחות כסף?

איך להצליח בווידאו בכל רשת חברתית

האם אתה מחפש דרכים לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך ברשתות חברתיות? רוצים לדעת איך לשלב וידאו בכל רשת חברתית? הצוות מ- Breadnbeyond משתף את הטיפים

פרסום ממומן באינסטגרם רילס reels

אינסטגרם משיקה מודעות RELL בכל האזורים   אינסטגרם מקדימה את הרחבת מודעות ה- REELS שכל כך ציפינו לו, המשווקים, כי זה נותן לבעלי עסקים עוד

איך מתזמנים סטורי בפייסבוק ואינסטגרם

https://www.youtube.com/watch?v=vwcxd9jEOlg פייסבוק שחררה לאחרונה את האפשרות לתזמן סטורי בפייסבוק + אינסטגרם, הדבר הזה בלבד עשה סערה בעיקר אצל מנהלי הסושיאל בעולם השיווק הדיגיטלי, ובעיקר לכאלו

3 כלים חינמיים לריגול מתחרים בפייסבוק

https://www.youtube.com/watch?v=W69lIL4UggU&t=72s ישנם 3 כלים עיקריים חינמיים שתוכלו לרגל אחר המתחרים שלכם בפייסבוק, כדי להבין מה לא עובד להם ובעיקר להבין מה עובד. למה בכלל כדאי לנו

המרגל שתקע אותי

לא, לא מדובר פה על הסרט של אוסטין פאוורס..מדובר פה על משהו שונה לחלוטין, יכול להיות שאתם מכירים את הכלי הזה ויכול להיות שלא. כשמדובר על

משפך הדלתות

משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים אך בעל שליטה ממוקדת להביא לנו את

רוצה להגיע ללקוחת חדשים בצורה עקבית כל חודש מחדש?

השאירו פרטים בטופס וקבלו מאיתנו שיחת ייעוץ ואסטרטגיה חינם

עוד צעד אחד בלבד, בחרו איך ליצור קשר

Win Win Service

מודל פורץ דרך בשיווק לעסקים

שלמו עבור תוצאות בלבד

נמאס לכם לשלם ולא לקבל תוצאות? במודל החדשני שלנו אתם משלמים רק על התוצאות שאתם מקבלים. 
מה זה אומר? ייצרנו לכם החודש 100 לידים? אנחנו נגבה עמלה קטנה עבור כל ליד שהצלחנו לייצר לכם. אם לא יצרנו לכם לידים? לא שילמתם!

אתר זה משתמש בעוגיות לחווית גלישה מיטבית, אנא אשרו שימוש.

שיחת ייעוץ בת 15 דק' שבה נבין איך נוכל לפצח את העסק שלך ולהכניס לך לקוחות חדשים

דילוג לתוכן