ראשי » 3 כלים חינמיים לריגול מתחרים בפייסבוק
3 כלים חינמיים לריגול מתחרים בפייסבוק
-
גיל ספיר
- מרץ 31, 2021
ישנם 3 כלים עיקריים חינמיים שתוכלו לרגל אחר המתחרים שלכם בפייסבוק, כדי להבין מה לא עובד להם ובעיקר להבין מה עובד.
למה בכלל כדאי לנו לרגל אחר המתחרים?
1. נוכל להסיק מסקנות מה עבד או לא עבד להם בפרסום ממומן.
2. לדעת אם אנחנו עומדים בקצב שלהם של פרסום פוסטים בכל שבוע
3. לשאוב רעיונות לפרסום ממפרסמים בכל העולם.
כלי מס’ 1: BIG SPY – כלי חינמי (אם אפשרות לתשלום) לריגול אחר מודעות מכל העולם.
לכלי הזה יש שתי מטרות עיקריות.
1. בעזרת שדה החיפוש שלו אתם יכולים לפי מילה או קישור של אתר לראות אילו מודעות רצות, כמה זמן המודעות רצות או רצו בעבר, ולפיכך להסיק כי המודעה של המתחרים שלכם עבדה/לא עבדה.
בנוסף אתכם תחשפו לדפי הנחיתה של המפרסמים, לקריאייטיב שלהם ואפילו תוכלו לשמור לכם את המודעות בתוך הכלי כדי שתוכלו לחזור למודעות שאהבתם.
בלחיצה על מודעה תוכלו גם להוריד את התמונה או הווידאו שהם השתמשו, לראות את הביצועים ועוד.
הכלי השני נקרא AD IDEAS – בכלי הזה תוכלו ממש לחפש גם לפי ביטוי או קישור או אפילו עמוד עסקי בפייסבוק להבין אילו מודעות עבדו, כמה תגובות הם קיבלו כמה לייקים וכד’, וממש להעתיק בלחיצה על כפתור COPY&PASTE למודעות שלכם וכמובן עם קצת שינוי כדי לא להעתיק לגמרי, הדבר הזה בלבד ישפר לכם את האחוזי המרה פלאות.
כלי מספר 2: שקיפות עמוד (PAGE TRANSPARACY) – במקטע הזה תוכלו ללכת לכל עמוד עסקי בפייסבוק ולגלות אילו מודעות הדף הזה מפרסם, לראות האם המודעות באוויר או לא וכמה זמן המודעות האלה תפקדו באוויר, מה שגם יכול לתת לכם אינדיקציה על מוצלחות הפוסט של אותו עמוד עסקי.



וכך למעשה אתם יכולים לראות על כל מפרסם אילו מודעות הוא מפרסם מהעמוד שלו.
**חשוב לזכור כי לא תראו מודעות ב- ADS LIBRARY במידה ואין מודעות באוויר.
כלי מספר 3: השוואת ביצועי עמוד עסקי לעמוד שלכם – בעזרת הכלי הזה תוכלו להשוות את הביצועים של העמוד שלכם לעומת המתחרים שלכם.
תוכלו לדעת כמה פוסטים המתחרים שלכם מוציעים בשבוע, מה רמת האינטרקציה בפוסטים שלהם, וכמה אנשים עוקבים אחרים לעומתכם.
1. הולכים ללשונית INSIGHTS

2. דפים לצפייה – PAGES TO WATCH – לוחצים על הוספת דפים

3. דפים לצפייה – מבצעים חיפוש של דף שרוצים לעקוב אחריו, ומיד הוא יתווסף לכם לעמודה.

זהו מעתה תוכלו תמיד להישאר בכושר, ולהתמיד ביצירת תוכן לקהל היעד שלכם, הכלי הזה ישמש לכם כמעין מאמן אישי שתמיד מדברן לעשייה. בהצלחה!
אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ותזכו בהטבות שיווקיות
רוצים לשייף את יכולות השיווק בפייסבוק? לייצר יותר לידים בפחות כסף?
3 כלים חינמיים לריגול מתחרים בפייסבוק
3 כלים חינמיים לריגול מתחרים בפייסבוק https://www.youtube.com/watch?v=W69lIL4UggU&t=72s ישנם 3 כלים עיקריים חינמיים שתוכלו לרגל אחר המתחרים שלכם בפייסבוק, כדי להבין מה לא עובד להם ובעיקר
המרגל שתקע אותי
לא, לא מדובר פה על הסרט של אוסטין פאוורס..מדובר פה על משהו שונה לחלוטין, יכול להיות שאתם מכירים את הכלי הזה ויכול להיות שלא. כשמדובר על
משפך הדלתות
משפך שיווק לחנויות אתרי תדמית ועוד. משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים
מהו מודל ייחוס ואיך הוא עוזר לנו למדוד תוצאות
מודל ייחוס בשיווק דיגיטלי ואיך הוא עוזר לנו לעשות אופטימיזציה מודל ייחוס – attribution הוא למעשה הדרך שלנו כמשווקים לדעת/להבין, במהלך של פרסום ממומן בעיקר, כמה
שינוי במודל הייחוס החדש של פייסבוק
ברוכה הבאה IOS14 העדכון האחרון של אפל של גרסת ה- IOS 14 גרמה לפייסבוק להזיע קצת לשון המעטה (וקצת צחוק)השינוי הזה גרם לפייסבוק לשנות את
אינסטגרם הולכות לפרסם דשבורד חדש
דש בורד חדש למקצונים באינסטגרם אינסטגרם ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר עבור אנשים לשתף את התשוקות שלהם ולגלות. עבור חלק, לכידת תוכן שנראה
פייסבוק הולכת למזג את כל פלטפורמות ההודעות שלה
פייסבוק ממזגת את פלטפורומות ההודעות שלה, מסנג’ר + אינסטגרם, ובעתיד הקרוב אפילו את ווצאפ. אז מה פייסבוק הולכת לעשות בעתיד הקרוב? היא הולכת לעשות את
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות השאירו פרטים.
3 כלים חינמיים לריגול מתחרים בפייסבוק
3 כלים חינמיים לריגול מתחרים בפייסבוק https://www.youtube.com/watch?v=W69lIL4UggU&t=72s ישנם 3 כלים עיקריים חינמיים שתוכלו לרגל אחר המתחרים שלכם בפייסבוק, כדי להבין מה לא עובד להם ובעיקר
המרגל שתקע אותי
לא, לא מדובר פה על הסרט של אוסטין פאוורס..מדובר פה על משהו שונה לחלוטין, יכול להיות שאתם מכירים את הכלי הזה ויכול להיות שלא. כשמדובר על
משפך הדלתות
משפך שיווק לחנויות אתרי תדמית ועוד. משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים
מהו מודל ייחוס ואיך הוא עוזר לנו למדוד תוצאות
מודל ייחוס בשיווק דיגיטלי ואיך הוא עוזר לנו לעשות אופטימיזציה מודל ייחוס – attribution הוא למעשה הדרך שלנו כמשווקים לדעת/להבין, במהלך של פרסום ממומן בעיקר, כמה
שינוי במודל הייחוס החדש של פייסבוק
ברוכה הבאה IOS14 העדכון האחרון של אפל של גרסת ה- IOS 14 גרמה לפייסבוק להזיע קצת לשון המעטה (וקצת צחוק)השינוי הזה גרם לפייסבוק לשנות את
אינסטגרם הולכות לפרסם דשבורד חדש
דש בורד חדש למקצונים באינסטגרם אינסטגרם ידועה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר עבור אנשים לשתף את התשוקות שלהם ולגלות. עבור חלק, לכידת תוכן שנראה
פייסבוק הולכת למזג את כל פלטפורמות ההודעות שלה
פייסבוק ממזגת את פלטפורומות ההודעות שלה, מסנג’ר + אינסטגרם, ובעתיד הקרוב אפילו את ווצאפ. אז מה פייסבוק הולכת לעשות בעתיד הקרוב? היא הולכת לעשות את
איך עושים מחקר אווטר?
מהו מחקר אווטר, ואיך אני יודע לבנות אחד כזה? טוב אנחנו נתחיל מהדמיון של המילה אווטר לסרט אווטר ואיך זה מתקשר למחקר אווטר בקידום ברשתות
הקרב על המח
הקרב על המח שלנו איך הרשתות החברתיות שולטות באמצעותינו עלינו. בטוח שמעתם על התוכנית “הקרב על המח” שבה דרור גלוברמן מראיין את אנשי הפסיכולוגיה של
מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן
3 ההבדלים העיקריים בין קידום אורגני לממומן. אז בואו נדבר קודם כל קצת על הפרדיגמות המוכרות בשוק בכל הקשור לקידום ממומן וקידום אורגני. ואיך כל
פייסבוק מסירה את ההגבלה בכמות הטקסט בתמונות למפרסמים
פייסבוק מסירה את ההגבלה על כמות הטקסט בתמונות, איך זה יעזור לנו? לא בטוח שיותר מדי…. עד כה הייתה למפרסמים אפשרות אחת לפרסם טקסט על
פייסבוק משיקה את facebook suite
פייסבוק משיקה את facebook business suite הכלי שמאחד בתוכו את כל כלי הניהול והניתוח של פייסבוק ואינסטגרם מה זה פייסבוק suite ומזה זה שונה משאר
מה אסור לעשות במודעות פייסבוק
כך תמנעו מפסילה של מודעות ואפילו חשבון המודעות שלכם בפייסבוק רוב המפרסמים יודעים למה המודעות שלהם נפסלות, אבל ניתן ליצור על פייסבוק “רושם טוב” בכך

מהן שיטות המכירה בפייסבוק
שיטות המכירה השונות בפייסבוק איך תייצרו קמפיינים חכמים יותר? כאלה שתיינו לכם אפשרות לעשות תוכנית שנתית לקמפיינים שלכם? שיטת הבידינג בפייסבוק, מתאימה לכל סוג קמפיין

עדכון אלגוריתם חדש בפייסבוק
עדכון אלגוריתם חדש בפייסבוק ניוז פיד פייסבוק מכריזה על עדכון אלגוריתם – עדכוני חדשות ה – News Feed , כדי לשים דגש רב יותר על

צפייה ביוטיוב ללא פרסומות
רוצים לצפות ביוטיוב בלי פרסומות? טוב יוטיוב היא מערכת חכמה (ברוב הזמן) אבל לאחרונה התגלתה פרצה קטנה שגורמת לאנשים לצפות בסרטונים שלה ללא פרסומות ומבלי
קמפיין אימייל באפליקציית פייסבוק
פייסבוק מאפשר שליחת קמפיינים אימיילים דרך אפליקציית הדפים שלה Facebook Pages App לינקדאין הוסיפה פיצרים חדשים לצביעת הקהלים ושימוש ברימרקטינג. פייסבוק: נראה כי למשתמשים מסויימים

מקורות חינמיים לתמונות וווידאו
מקורות חינמיים לתמונות שאתם חייבים להכיר. בין אם אתם מעצבים או בין אם אתם עושים קמפיינים בפייסבוק, אתם חייבים להכיר את כל המקורות הפופולריים להורדת תמונות

מהי מכירה פומבית בפייסבוק Auction?
אילו שיטות קניה ישנן בפייסבוק? שיטות הקניה בפייסבוק הם סה”כ שתי מטודות שעל פיהן אנו משלמים לפייסבוק ואני ארחיב כאן על שניהן. כמו כן חשוב להבין

איך עושים קמפיין טופס לידים בפייסבוק?
אז איך עושים קמפיין טופס לידים בפייסבוק ומעודכן ל-2020? טופס לידים הוא אמצעי שפייסבוק נותנת לנו בתוך מערכת הפרסום, כדי שלא נוציא גולשים מהאפליקציה אל

מהו תהליך אוטומציה
מהו תהליך אוטומציה, ואיך אתם כבעלי עסקים יכולים לחסוך 2-3 עובדים על ידי יצירת תהליכים אוטומטיים בעסק. תהליכי אוטומציה הם תהליכים ברמות קושי שונות ומתחלקות

21 כלים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר ב-2020
21 כלים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר ב-2020 מה הם בכלל כלים קידום אתרים או בשם האוניברסלי SEO שזה קיצור של: Search Engine Optimization טוב,

צ’אט בוט מסנג’ר בניית בוט בחינם
בניית בוט מסנג’ר בעזרת צ’אטפיול (Chatfuel) ובחינם מהם בוטים ואיך אנחנו בונים בוט ב-2020? בוטים הם למעשה שירות המאפשר שיחה באמצעות טכנולוגיית AI (תוכנת בינה

10 כלים חינמיים לקידום העסק שאתם חייבים להכיר
10 הכלים החינמיים לקידום העסק שלכם. כלי יצירת תוכן: 1. קאנבה – (canva) קאנבה הוא אתר תוכן חינמי עם אפשרויות פרימיום, שנותן לכם גישה ליצירת באנרים

למה חייבים לפרסם בפייסבוק 3 סיבות עיקריות
1.כמות המשתמשים גדלה בכל יום. כאשר חברות כמו גוגל טוויטר ופייסבוק, שוות יחדיו בערך 5.5 טריליון דולר (אמיתי), לא מפתיע שרוב העולם מפרסמות, בפלטפורמות הללו,

המוסד – נוסח פייסבוק
הנה אתה! גם שאתה לא בפייסבוק….. כיצד פייסבוק עוקבת אחרי ךמארק צוקרברג נראה לא נוח לענות על שאלות כיצד פייסבוק עוקבת אחריך כשאתה לא בפייסבוק.

שידורי פייסבוק לייב ויוטיוב
באמצעות התוכנה הזו אתם תוכלו להנגיש שידורים חיים, מתוזמנים לגולשים שלכם, להכניס את הקישורים המתוזמנים לשיווק במיילים, שלכם ועוד, אכן זה כלי מעולה ואף כלי

פרסום אוטומטי של פוסטים באתר לעמוד הפייסבוק
כך תחסכו זמן בפרסום הפוסטים באתר לפוסטים ברשתות החברתיות אם אתם עובדים מהבית עכשיו, ואתם יודעים כמה זה מתסכל להציף את הבלוג שלנו ואת הדפים

קהלים דומים
מה זה קהלי לוקאלייק (LookAlike) בפייסבוק בכלל? אז קהלים פייסבוק לוקאלייק אלו למעשה קהלים שמבוססים על קהל בסיס, שאותו ניתן לבנות מתוך מערכת הפרסום של