מודל הריטיינר מת, ברוך הבא למודל ה-WIN WIN החדש שלך העסקים בישראל!

מכונת לידים ומכירות שעובדת בשבילך 24/7.

המודל פורץ הדרך שהגדיל לעסקים את ההכנסות בכ-32% בשלושה חודשים, הותר לפרסום וכל בית עסק בישראל רשאי להשתמש בו!

אם עד עכשיו לקחתם שירותי קידום לעסק, ותמיד הרגשתם שאתם לא מקבלים את התוצאות שרציתם.

הריטיינר חנק, ואף שחק את הרווחים, והשאיר אתכם מדממים כסף ואת חברת השיווק מרוויחה?
הרי שזו לא מטרת השיווק והקידום הדיגיטלי ולכן אנחנו הולכים לשנות את המשחק.

אבל לפני כן...מה הוא מודל השיווק המיושן והפצוע לעומת חדשני שמשאיר לך כסף בכיס? תמשיך לקרוא..

אז בואו נראה אילו מודלים היו קיימים עד כה בשוק הדיגיטלי סוכנויות הדיגיטל:

שיווק מסורתי:

תשלום מתקציב המדיה (בין 10%-15%) – מודל זה למעשה לא לוקח תשלום קבוע מראש “ריטיינר” אלא התשלום נעשה על ניהול גודל התקציב של המפרסם. דוגמא: אם אתם מפרסמים בחודש לפייסבוק וגוגל 100,000 שקל, העמלה שתשלמו לחברת המדיה שלכם שעושה עבורכם את העבודה נעה בין 10,000 ₪ – 15,000 שקלים לאותו הקמפיין.
היתרון: בעל העסק/מנכ”ל החברה לא צריך להתעסק בנכסים דיגטליים, או אסטרטגיות שיווק, הוא רוצה למלא את מוקד השיחות הטלפוניות שלו בשיחות ותו לא, כי יש לו את התקציב לעשות את זה.
החיסרון: באם הנכסים הדיגטליים לא על “העסק” ביום שבו ירצה להשתמש בנכסים הללו ולעבור לספק אחר ייאלץ להכין תהליכי אפיון מחדש בכל פעם.

תשלום ריטיינר: המודל הקלאסי ביותר שקיים, שאומר בעצם שאנחנו משלמים תשלום קבוע מראש, לחברת השיווק שלנו, מה שאומר שחברת השיווק מטפלת לנו בכל נושא השיווק, הקמה, דפי נחיתה, יצירת לידים וכו’.

יתרון: רוב הפעילות נעשית תחת הנכסים הדיגטלים של הלקוח, כמו פיקסל, דפי נחיתה וכו’.
חיסרון: החברה לא מבטיחה לנו שום תוצאה, ואנחנו עלולים למצוא את עצמינו בסוף החודש עם חוב לחברת השיווק כאשר בפועל לא נכנסו לנו פניות.

ישנן חברות מאוד מנוסות שעובדות לפי מודל זה, מודל זה נהוג להיגבות בתחומי השיווק הדיגיטלי בפרסום ממומן, אורגני וקידום אורגני (SEO).

מצד אחד החברות צריכות לדאוג לאינטרס הלקוח, מצד שני ישנן חברות שכל מטרתן היא “הריטיינר” ולא שירות הלקוח.

בגלל זה מודל זה נפרץ ואינו נחשב כמודל המבטיח תוצאות וגם מודל שיוצר חשדנות כלפי בעלי המקצוע.

שיווק בשיטה החדשה:

תשלום מבוסס תוצאות (מכירת לידים):
אז המודל האבולוציוני המקדים למודל שתכף אנו נדבר עליו, הוא המודל מבוסס התוצאות הראשון שנולד בעולם השיווק הדיגיטלי.

כיום (עדיין) חברות רבות רוכשות לידים מחברות פרסום שונות משמע הדבר, הזה שהם משלמות על לידים בלבד ולא על מדיה.

חברות הפרסום שמוכרות את השירות הזה יודעות בערך כמה עולה להן לייצר את הליד וכן יודעות למכור אותו בסוף במחיר שישאר להם מזה רווח על העבודה שהם עשו.
המודל הזה נקרא בשמו העתיק גם ארבטרז’ (arbitrage) שכן השיטה הישנה ביותר של מסחר (EXCHANGE) שמטרתו להחליף משהו בתמורה לרווח כספי, כמו בעולם המסחר במט”ח.

אך למודל הזה חסרונות רבים.
מלבד זה שהנכסים הדיגטליים הן לא של הלקוח שמשלם על הליד, משמע שאם הלקוח יפסיק לעבוד עם ספק הלידים הזה הדבר אומר שכל ההשקעה שלו די ירדה לטמיון וייאלץ לחפש ספק אחר שאיתו ייצטרף להתחיל מ-0. ללא דף נחיתה, ללא מאגר לקוחות =בלי כלום.
בנוסף על כך, העסקים עלולים למצוא את הלידים שלהם נמכרים “מתחת לראדר” גם לעסקים אחרים במקביל מה שנקרא “ליד משומש”

והדבר עלול להוביל לתביעות ספאם מיותרות…

למי זה מתאים?
לבעלי עסקים/חברות עם תקציבים שנעים בין 15,000 -35,000 בתקציבי פרסום שכל מה שמעניין אותם שהטלפון לא יפסיק לחייג, ושמוקד המכירות שלהם יוצף בלידים חמים בשביל מטרה אחת בלבד, למכור! למכור! למכור!, להם לא אכפת מהיכן הליד הגיע, או מהפייסבוק, אכפת להם שתגיע כמות לידים רצויה בכל יום.

יתרון: בעל העסק, לא צריך להתעסק עם כלום, הוא מקבל את הליד ישירות למערכת שלו והנציגים מטפלים בהם.
חסרון: לבעל העסק אין שום שליטה על הלידים, או על האיכות שלהם. ברגע שבו “השאלטר” מתקלקל או נכבה, ככה גם העסק שקונה ממנו לידים, במידה והוא תלוי בו.

“אבל מה אם העסק שלי חייב לשמור על בעלות על מערך השיווק שלו אבל מצד שני, המודל העסקי של רכישת לידים מתאימה ליכולות הכלכליות שלי? זה אומר שיצאתי קירח מכאן ומכאן?”

השיטות הישנות מתו. העסק צריך מורפיום לעורק הראשי ודחוף!

אז מה השיטה המדוברת בכל העולם שמעניקה צמיחה כלכלית מטורפת לבעלי עסקים ובזמן כלכך קצר שדואגת להשאיר את כל הנכסים הדיגיטליים אצל הלקוח, לייצר הכנסות ולשמור את הסוס המנצח לנצח ?

תוריד את האקדח שצמוד לך לרכה.

במודל שאנחנו מציעים שנקרא: SUPER מרקטינג 2.0 – רצית, שילמת, קיבלת!

הוא שירות שאנחנו לוקחים על עצמינו את כל העבודה!
את בניית דף הנחיתה, את העיצוב, את הכתיבה השיווקית, את האינטגרציות בין המערכות CRM לטופס השארת הפרטים באתר, הקמת הקמפיין, עיצוב המודעות כתיבתן והטרגוט שלהם לקהל יעד מדוייק!!

מה זה אומר במילים פשוטות?
לרכוש את הסוס המנצח מבלי לשלם עליו אגורה!

טוב אבל רגע בטוח יש קאץ’ מה אתם מרוויחים מהסיפור הזה?

תפסת אותי……

זה העניין, אנחנו מרווחים רק שאתם
מקבלים תוצאות!
אנחנו נבנה את כל התשתית ליצירת הלידים/מכירות, הקמת קמפיינים, לחקור את הנישה שלך, לייצר מודעות, לכתוב תסריטים, להקים את עמוד הנחיתה, לחבר את הטפסים ה-כ-ל ואתם תשלמו רק על התוצאות! משמע כשאתם תרוויחו אנחנו נרוויח, זה WIN WIN אמיתי!

אבל רגע האם זה על הנכסים הדיגיטליים שלי? איך זה הולך לעבוד?

בגלל שלנו ולכם יש שליטה מלאה על מה שקורה בנכס הפרסומי שלך, אנחנו יודעים בדיוק כמה לידים ומכירות אנחנו מייצרים לכם, אנחנו נסכם מראש את העמלה עבור הכסף שאנחנו נרוויח עבורכם וככל שאתם תרוויחו גם אנחנו נרוויח, מבלי להשקיע שקל מראש על כל העבודה שלנו. 

אתם משלמים רק על מה שאתם מקבלים!

ממש כמו ללכת לסופר מרקט ולרכוש את המוצר ולקחת אותו אליכם, ככה בדיוק אתם מקבלים את הלידים/מכירות שלכם ובכך אתם מגדילים את הרווח בעשרות אחוזים בעסק שלכם.
נגמרו הימים של החתול והעכבר, אין לכם צורך לרדוף אחרי חברת הפרסום שלכם שהיא תביא לכם תוצאות, האינטרס שלנו שהוא שתקבלו שיותר מכירות! משמע כסף בכיס זה המודל העסקי! זו שותפות אמיתית.

THE GAME CHANGERS

אז איך אתם הולכים לשנות את חוקי המשחק להטות את המאזן לטובתכם, לצאת לדרך חדשה, בטוחה, שתניב לכם שקט לטווח ארוך, למכור יותר, להרוויח יותר אפילו בתקופות החשוכות בהיסטוריה האנושית?

תלחצו על הכפתור עכשיו ונתחיל לעבוד.